I natt jag drömde...
I natt drömde jag om vårt bröllop. Jag drömde om att vi stod på vigseln och att allt var jättefint, och sen efteråt hade vi fest i ett stort hus med alla våra vänner. När jag pratade lite med min man så visade sig att varken han eller jag kom ihåg den där delen när vi sa ja till varandra. Vi hade fått blackout på just den delen. Vilket var synd, eftersom jag precis hade svarat i tråden "På bröllopsdagen ser jag mest fram emot..." och sagt att jag såg mest fram emot den delen.
Så vi konstaterade att det var tur att vi hade haft så många vittnen, annars kunde vi ju inte vara säkra på att vi hade blivit gifta!
Sen var det andra saker som var konstiga, bland annat att vi gick iväg för oss själva och var i ett stort duschrum och drack champagne. Och jag tappade glas hela tiden så att de gick sönder. Sen kom min sambo dit med en elefant som skulle bära våra ringar tillbaka till festen när vi skulle därifrån.Och när vi kom tillbaka till festen så var det ingen som ville bara med oss, alla bara drog sig undan. Men de verkade ha kul med varandra, bara inte med oss.
Jag vaknade med känslan av att jag blivit snuvad på mitt eget bröllop...
Ja, så konstigt kan det bli. Vad har du drömt om bröllopet? Och hur kändes det när du vaknade?