• VI20130831

Snygga brudskor till bredare fötter?

Allt jag provar är för trångt! Kan inte ha vanliga pumps, söker inga vita brudskor utan gärna nåt i pastelliga färger som går att använda sen. Ngn som har tips på märken etc som kan passa? Har platta, breda fötter som inte går ner i vad som helst...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-01 21:04
    Ballerina, kilklack eller lite kortare klack funkar i regel bättre än skyhöga klackar med...
  • Svar på tråden Snygga brudskor till bredare fötter?
  • Aniara4

Jag har korta, breda fötter, och köpte mina brudskor på www.evans.co.uk Alla skor där är wide fit eller extra wide fit! Glad Det är ju en chansning att köpa på nätet från ett annat land, jag hade tur som en tokig och de passade, men annars kostade de nästan ingenting.

• Dosbeck

Nu är visserligen mina vita. Men jag har också rätt breda fötter, platta fötter och pumps som sitter bra brukar vara jättesvårt för mig att hitta. Men köpte dessa på brandos och de satt fantastiskt bra. Var breda över tån och sen underlättar själva spännet runt virsten också så de sitter lite extra stabilt. Dock är de ju tyvärr inte färgglada. Har man ingenting mot vita skor går de dock bra att ha vid andra tillfällen också då de inte är så "brudiga" Solig

www.brandos.se/perfect/victoria-white/a44428

Skor - Perfect: Victoria | Innersidan av skon

• VI20130831

Dosbeck skrev 2013-05-02 10:11:14 följande:Nu är visserligen mina vita. Men jag har också rätt breda fötter, platta fötter och pumps som sitter bra brukar vara jättesvårt för mig att hitta. Men köpte dessa på brandos och de satt fantastiskt bra. Var breda över tån och sen underlättar själva spännet runt virsten också så de sitter lite extra stabilt. Dock är de ju tyvärr inte färgglada. Har man ingenting mot vita skor går de dock bra att ha vid andra tillfällen också då de inte är så "brudiga" www.brandos.se/perfect/victoria-white/a44428Snygga! Kikade på Brandos just på det här märket som faktiskt ser ut att ha några modeller till som skulle fungera...

• Dosbeck

Ja, de fanns många fina skor av de märket, på brandos tyckte jag ...sen fick namnet bli avgörande (Heter Victoria) hehe Skrattande

• VI20130831

Har hittat nu, helt otraditionella brudskor. Marinblå med kilklack, så sköna och snygga. kan ha dem till allt efter bröllopet. Och nåt blått ska man ju ha..

Svar på tråden Snygga brudskor till bredare fötter?