3 augusti 2013
Ska också gifta mig 3:e augusti!
Snart är vi där, bara 23 dagar kvar nu. Är ni nervösa, eller vad tänker ni om dagen?
Ska också gifta mig 3:e augusti!
Snart är vi där, bara 23 dagar kvar nu. Är ni nervösa, eller vad tänker ni om dagen?
Mpta: Låter gott :) Vi ska ha ungefär samma: men det blir grillat kött. En av min pappas kompisar ska hjälpa till med det. Jag har sån tur att mina föräldrar ville betala maten, så det behöver jag inte alls tänka på, dom planerar allt. Vi ska också bara ha tårta sen, men den har jag inte beställt än... Har försökt med två bagerier här i "stan" men det är semestertider, så måste försöka lösa det på något sätt, blir nog att viga morgondagen åt det. Vi blir 60 stycken. Har du några tärnor? Vilken tid ska ni vigas?
Mpta: Jag har tre tärnor, mina två systrar och så en kompis :) Roligt med frisören iaf, jag ska också dit imorgon och prata lite om hur jag vill ha det. Vi ska vigas 15:30, så ungefär samtidigt. Nej, ingen präst än, börjar bli lite otålig över det, men tänkte att jag skulle ringa på onsdag om jag inte hört något tidigare.. Är också det här med kontrollen ;)