• sommaren13

Vad passar till den här vigselringen?

Jag ska ha den här som vigselring, men tycker inte att ringen som jag har till passar. Dom matchar varken höjd eller färg Jag tänkte mig inte för när jag köpte dom, utan gick väl lite mer på priset och att jag tyckte om förlovningsringen väldigt mycket...

Förlovningsringen ser ut så här:

• Svar på tråden Vad passar till den här vigselringen?
  • knackamackadam

Frågar du ig så tycker jag att det är snyggt med en vanlig slät ring till den vigselringen. Då kan du köpa en som passar i höjd och form också.

• TheD

Jag håller med om en slät förlovsningsring då jag tycker att det bara är vigselringen som ska ha bling om någon av ringarna ska ha det dvs.

• FrökenMäkelä

Vilken fin vigsel ring du valt, du har bra smak ;)

Här har jag fotograferat min vigselring tillsammans med min förlovningsring som är en vanlig slät ring. Det är olika tillverkare. De är inte lika i utformningen men skillnaden är så liten så det är inget som kommer störa mig.

• FrökenMäkelä

Så här ser de ut på tillsammans. Längtar till den 14:e september då jag äntligen får bära dem båda två.

• sommaren13

Din förlovningsring är välidgt lik min första ring som jag hade innan jag bytte till en smalare. Jag har väldigt smala fingrar (typiska pianofingrar) så jag vill inte ha för bred förlovningsring, det var därför jag bytte till den smalare med hjärtan...kanske är en vanesak med färgskillnaden och höjdskillnaden...

Svar på tråden Vad passar till den här vigselringen?