• Ritak

Bruduppsättning/håruppsättning KORT hår!

Har LÄNGE letat efter bilder på brudupsättningar med kort hår men utan direkt resultat.
    Så tänkte nu att jag skulle visa upp mitt hår och hur min uppsättning såg ut (provuppsättning).

Mitt hår i vanliga fall, har lite längre lugg men rakat på sidorna och nästan hela nacken.

• Svar på tråden Bruduppsättning/håruppsättning KORT hår!
  • Fial8

Snyggt! Jag har ungefär samma grundfrisyr som du och funderar på ngt September/Petra Marklund-aktigt, men det där var fin inspiration. Ser mkt längre ut när det är lockigt!
    Eller kanske ngt i den här stilen, mittentjejen, mer 50-tal kanske vilket skulle passa min klänning www.flickr.com/photos/elsabillgren/6244044688/

• Ritak
    Fial8 skrev 2013-05-07 22:07:59 följande:
    Snyggt! Jag har ungefär samma grundfrisyr som du och funderar på ngt September/Petra Marklund-aktigt, men det där var fin inspiration. Ser mkt längre ut när det är lockigt!
    Eller kanske ngt i den här stilen, mittentjejen, mer 50-tal kanske vilket skulle passa min klänning www.flickr.com/photos/elsabillgren/6244044688...
    Tack! Kul att man kan inspirera andra. Den var jätte fin men tycker nog du ska ha någon rolig klämma eller annan accessoar till i håret Glad
Svar på tråden Bruduppsättning/håruppsättning KORT hår!