Förslag på godis i gåvoaskarna
Jag undrar om det är någon som har något bra förslag på vad för sorts godis vi kan fylla våra favoraskar med? De är i papper och cirka 5*5*5 cm stora. Vad hade ni som gäster uppskattat att få i askarna?
Jag undrar om det är någon som har något bra förslag på vad för sorts godis vi kan fylla våra favoraskar med? De är i papper och cirka 5*5*5 cm stora. Vad hade ni som gäster uppskattat att få i askarna?
Vi gav våra gäster vars en chokladpralin, se om du hittar någon lokal tillverkare, så kan man specialbeställa.
Vi tänkte ha franska makroner på borden. Tycker det är riktigt gott och lyxigt. Om du bakar själv blir det ju lite extra personligt också.
Tack för er input. Macroner är visserligen festligt men jag tänker inte ställa mig och göra sådana själv. Har inte alls det tålamodet och aldrig gjort sådana tidigare.
Vi hade vid varje tallrik en ask med mintpastiller. Alltid uppskattat att få känna en fräschare smak i munnen ;)
har precis köpt choklad på lakritsroten till detta, vi köpte http://www.lakritsroten.se/alla-produkter-2/lakrids-big-love