ska på bröllop kan jag ha denna klänning ?
vi ska på bröllop nästa månad. kan man ha denna ? vi vet inget om detta bröllop vi fick veta via sambons pappa att vi fick komma. är det rätt klänning eller ska jag ha något annat ? kom gärna med tips då
vi ska på bröllop nästa månad. kan man ha denna ? vi vet inget om detta bröllop vi fick veta via sambons pappa att vi fick komma. är det rätt klänning eller ska jag ha något annat ? kom gärna med tips då
Väldigt fin klänning men jag hade nog valt en knälång klänning när man inte vet någon klädkod. Varför bara inte fråga brudparet om klädsel eller någon annan som är bjuden på samma bröllop?
okej. ja du hade inte tänkt på att fråga =) ttack för tipset
Säger sm föregpende, vad är det för klädkod?
Är det långklänning, annars hade jag också valt knälång.
Håller med de två tidigare. Ta reda på klädkod först.
fast i och med att det är sommar tycker jag man kan ha denna även om det är kavaj som klädkod. Sådana här långa klänningar har ju under sommaren varit omåttligt populära även till vardags och mer avslappnad fest i flera år nu.
JÄTTEFIN! Den tycker jag absolut att du kan ha!Jag hade en knälång klänning till ett bröllop en gång och kände mig så nedklädd (de hade ingen klädkod).Jag tycker var hellre den som ansträngt sig lite mer än den som är nedklädd. Det uppskattas också av brudparet tror jag. :) Lycka till!