• Incorporeal

Hjälp med personliga frågor

Jag håller på att planera en möhippa och behöver hjälp med personliga frågor som den blivande bruden skall svara på under ett moment. Det ska vara personliga, lite pinsamma frågor.
    Lite i följande stuk:

Berätta om första gången du och **** hade sex...
    Ansat, Landningsstrip eller Helrakat?
    Yngsta resp äldsta hånglet?
    Vad gör du när du är helt ensam?

Behöver hjälp med fler!

• Svar på tråden Hjälp med personliga frågor
  • Carin85

Vilken är bästa ställningen? Vilken är sämsta ställningen? Ska den  vara lång elelr kort?* ;) osv osv :D 

• TheD

Kommer blivande bruden tycka att det är okej med dessa frågor? Om jag skulle bli utsatt för det här då är det bevisat att personen som kom på idéen inte är min vän.

• Carin85

Dessa frågor fick min barndomskamrat på sin hippa jag var bjuden till. Jag Hade inget alls med frågorna att göra...det som dock kan vara kul med olika frågor är ju att alla är en tolkningsfråga ;). Exempelvis hur många ...... har Agatha haft? i detta fallet handlade det om bilar....allt handlar om var man har sin humor,tolkningsuppfattning, och givetvis vet man väl om det funkar hos den bruden eller inte. Alla hade inte gillat det medan andra bara skrattat...Jag kan dock hålla med dig till viss del med andra ord, men jag hade inte tagit det såå hårt då jag har väldigt mkt humor ;). Jag hade helt enkelt valt att inte svara... 

• JochP

Tyckte inte heller frågorna var ett dugg roliga. Kan tipsa om en grej vi gjorde för vår vän på hennes möhippa. Vi hade ställt ett antal frågor om henne till brudgummen innan. Sen fick hon svara på frågorna också läste vi upp hans svar efter. Det blev rätt kul eftersom svaren kunde skilja en hel del. Dock var det inte såna intima frågor.

• TheD

JochP skrev 2013-05-21 20:41:24 följande:Tyckte inte heller frågorna var ett dugg roliga. Kan tipsa om en grej vi gjorde för vår vän på hennes möhippa. Vi hade ställt ett antal frågor om henne till brudgummen innan. Sen fick hon svara på frågorna också läste vi upp hans svar efter. Det blev rätt kul eftersom svaren kunde skilja en hel del. Dock var det inte såna intima frågor.Låter som uppgiften i "Kär & Galen" :) Men det är ändå en kul grej. Som spelet Absolut överens.

• Incorporeal

Tack, Carin!

Tänk att det är min allra bästa vän som ska gifta sig.

Och jag känner henne väldigt väl hör och häpna!

Jag tycker det är sjukt lamt med brugumsfrågor. Och min vän lika så.
    Hon är inte så mycket "vanilj" kan man väl säga.
    "jag har aldrig" och "sanning och konsekvens" har alltid varit hennes favoriter på fester.

Så jag behöver hjälp med fler frågor!

• martina o affe

Bästa leksaken?
    Bästa men anorlunnda platsen? 
    Konstigaste ragget? 
    Berätta hur du gör när raggade...
    Vilken vän har hetast mamma/pappa?

• xMariax

Hmm.. Jag hade personligen tyckt att det blev för mycket sex-tema överlag.. Kanske lägga in frågor som tex. ''Pinsammaste alkohol-minnet?''. 
    Jag menar inte att du behöver ta bort något, men kanske lägga till lite kul frågor med andra teman också?

Personligen hade inte jag uppskattat dessa frågor trots att jag är väldigt öppen och har rå humor, men eftersom att du säger att du vet att bruden är ok med det så varför inte.. Ett tips bara! Tänk på vilka som kommer närvara vid hippan. Är tex brudens svärmor med så kanske hon inte längre tycker det känns ok med så intima frågor..  

• Incorporeal

Oh, bra tips! Ja det ska helst inte vara bara snusk. :)

Svar på tråden Hjälp med personliga frågor