Jenjenhouse?!
Hejsan !
Är det någon här som beställt från jenjenhouse? Vad tyckte ni ? är det säkert ?
Funderar på att köpa smycken och tiara där, men vill vara säker först :)
Hejsan !
Är det någon här som beställt från jenjenhouse? Vad tyckte ni ? är det säkert ?
Funderar på att köpa smycken och tiara där, men vill vara säker först :)
Jag vill varna för jenjenhouse!
I korta drag. Jag beställde en måttbeställd bolero från dem.
När den kom var den för liten och URDÅLIG kvalitet!!!
Jag krävde pengarna tillbaka från dem, men fick bara 25% tillbaka, alltså inte mycket.
Så dålig kvalitet och dålig service.
Smycken kanske skulle gå bra att beställa, men jag kommer ALDRIG beställa något mer från dem, och absolut inget sytt. Så det är min historia.
Jag har beställt därifrån och jag är jättenöjd med tärnklänningen, den var välsydd och det var snabb leverans. Tog bara en vecka ungefär.
Det finns en annan tråd om jenjenhouse, läs den.
Här är länken om den nu funkar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4139413.html
Jag vågade inte beställa klänning, precis som du säger är jag lite rädd för kvaliten. Men kommer att testa beställa smycken. Var ju så fina och billiga. hoppas på att de är lika fina som på bild !! :)
funderar på att slänga med en slöja med, men får se hur jag gör med det !
Sommaren 13, sjuukt fin klänning !
Jag har beställt min klänning o skor via jjshouse...är väl samma som Jenjen misstänker jag.
Har även beställt andra skor därifrån.
Och 2 schalar.
Allt har varit helt perfekt. Kommunikationen med dom har också fungerat.
Står det någonstans att man bara ska få 25%??
Men däremot har lightinthebox varit mycket usla....det står att de svarar inom ett dygn men deras dygn innebär veckor!!
Grejor de sänder är trasiga, luktar enormt illa o ser mest ut som skrammel.
Fick gå på dom på facebook för att få dom att iaf ta tag i problemet!!
Håller på än med detta....o det är månader sedan jag beställde de första...skitvarorna!
Håller med om lightinthebox. Uruselt och inte nog med det. Fick en räkning från tullen om avgift och skatt. Det blev en dyr histora för min del. En tjej som jag har god erfarenhet av och som köper in hårsmycken är guesslady.devote.se/ kolla in henne hon är bra.... Lycka till!!!