Om svar anhålles
Jaha nu är det 6 dagar kvar innan anmälan ska göras som senast.. Än så länge är det 49 pers av 108 som svarat, (32 som kommer, jag å m2b å sonen 3 av de)verkar som att lördagen 1/6 kommer bli en lång dag!! I och med anmälan ska man även anmäla om man vill ha alkofritt eller alkohol till maten, Känns som att fler skulle svarat lite innan men verkar som om hälften kommer vara ute i sista minut, min tanke är att de kanske helt enkelt glömt, så skicka lite påminnelse till några, för att vara snäll... de har dock inte osat ännu (vill ju inte att de ska se det som ett tvång att komma, är ifs de närmsta jag skickat påminnelse till och känns inget kul) men den 1/6 kommer vi ändå få sitta och ringa runt till alla,, har bara lust att den 2:e sitta å strycka alla som inte svarat,,Inte sugen på detta, känns liksom lite som att de skiter i vilket, hur gjorde era gäster? svara många på sista dagen? hur gjorde ni från de som inte svarat? :) är ju en hel del som baseras på antal gäster, ;)#snart står vi brudar#