• jimmyojennifer

Min möhippa

Jag hade min möhippa i lördags och det var så himla roligt! Hela dagen genomsyrades att mina vänner älskar och känner mig! Jag kunde inte ha varit mer nöjd! Temat för dagen var 80-tal och det var inte bara jag som blev utklädd utan alla hade klätt ut sig!

Jag klev in i min brors rum för att kolla på en cykel och där stod alla och ropade Suprise! Efter det blev jag utklädd. Sen åkte vi iväg till en äng där vi lyssnade på 80-tals musik, åt pastasallad, drack jordgubbsvin och lekte lekar. Sen åkte vi till Solna C, där fick jag gå in på Body Shop och säga "örnen har landat" till kassörskan och sen blev jag party sminkad. Sen åkte vi hem till en kompis, där var det pyntat med serpentiner och ballonger. Vi drack drinkar och lekte fler lekar.
    Sen åkte vi in till stan, där spelade vi in en musik video. Alla bjöd på sig själva fullt ut och det var så himla roligt! Vi dansade och skrattade tills vi var helt slut.
    Sen åkte vi tillbaka till min kompis, vi drack bål och dom hade gjort i ordning en underbart god middag. Sen fick jag titta på en film på min kille där han ställer 20 frågor om sig själv som jag skulle svara på. Sen gick vi ut och dansade.

Jag önskar att alla fick ha en sån rolig möhippa som jag hade! Hela dagen var baserad på vad jag tycker om och hur jag är. Det gick bara ut på att vi alla skulle ha roligt!
    Jag är så himla lycklig, jag skulle kunna göra om den dagen tusen gånger!

Framtiden är den du själv skapar
  • Svar på tråden Min möhippa
Svar på tråden Min möhippa