HUR ska jag klara av min bröllopsdag...
Visste inte att jag var så här sjukt sentimental....
Nu är det ganska nära, den 10 augusti gifter vi oss. Bara tanken på detta, lyckan, kärleken och längtan får det att bränna bakom ögonlocken. Var i kyrkan i fredags och övade med prästen. Det gick sådär och risken är att jag inte kommer att få fram mitt vigseltal om ens kunna säga I do, rösten sprack fullständigt. Jag är verkligen dörädd för att behöva stå där och gråta mig igenom hela vigseln när jag ser min älskade man och alla som har kommit för att fira oss. Och för att inte tala om att behöva stå och lyssna på all vacker musik som solisterna kommer att framföra för oss. Ojojoj....
Givetvis kan en och annan tår få slinka igenom det är väl fullt normalt men som sagt, vill gärna kunna prata och få behålla mitt smink. Finns det någon vänlig människa som vet hur man ska tänka, förbereda sig?
Kanske det inte blir så farligt när väl klockorna börjar ringa men jag är verkligen rädd för att det kommer att bli för mycket känslor.
Så för att förtydliga så är det enbart av ren lycka och kärlek dessa tårar kommer :D