• jimmyojennifer

Att räkna ner!

Idag är det precis 37 dagar kvar till vårt bröllop! Jag tycker att det känns helt otroligt, jag är så förväntansfull och spänd.

Håller ni andra också räkningen? Hur känner ni er?

Framtiden är den du själv skapar
  • Svar på tråden Att räkna ner!
  • sommaren13
    jimmyojennifer skrev 2013-05-30 07:45:29 följande:

Idag är det precis 37 dagar kvar till vårt bröllop! Jag tycker att det känns helt otroligt, jag är så förväntansfull och spänd.

Håller ni andra också räkningen? Hur känner ni er?

Japp, vi har 79 dagar kvar Har en nedräknare på mobilen haha. Jag börjar känna mig lite smånervös, ska träffa prästen på måndag, så då kommer det att kännas ännu mer verkligt
  • Annica70

Ja visst räknar man ner idag har vi 23 dagar kvar..

• Annica70

Det känns lite overkligt att det är så nära. Man har hela tiden tänkt att man har så god tid på sig .. Lite nervös börjar man bli. Var och dansade wienervals igår och det gick jättebra. Man längar verkligen

• jimmyojennifer

Ja, visst känns det hela tiden som att man verkligen har "hur mycket tid som helst" men riktigt så är det ju inte =) Gifter ni er på midsommarafton Annica70?

• Annica70
    jimmyojennifer skrev 2013-05-30 09:26:17 följande:
    Ja, visst känns det hela tiden som att man verkligen har "hur mycket tid som helst" men riktigt så är det ju inte =) Gifter ni er på midsommarafton Annica70?
    Nej vi gifter oss på midsommar dagen den 22/6 .. Hoppas på fint midsommarväder
  • Annica70

Åh så nära.. är ni vervösa?

Red Lion skrev 2013-05-30 09:29:18 följande:
    Ja, nu är det ganska lätt att räkna. 8 dagar... ;)
  • Red Lion
    Annica70 skrev 2013-05-30 09:32:56 följande:
    Åh så nära.. är ni vervösa?
    Ja, lite... :) Min fästman mer än jag skulle jag säga.
  • Annica70

Hoppas ni får en underbar dag. Allt är färdigplanerat?

• karamell

49 dagar kvar! Måste få klart festprogrammen! De är jobbigast just nu tycker jag. Annars är det mesta klart.

• Victoria

36 dagar och 13 timmar kvar klart man håller koll och nu när det är så nära börjar man bli riktigt nervös

• jimmyojennifer

Åh det här är så spännande! Kan ni förstå att vi snart är gifta? Vi måste vara bland dom lyckligaste i världen just nu hihi.. =)

• tovemaja

43 dagar! Längtar.. men samtidigt försöker jag njuta av tiden. Hade min underbara möhippa i helgen... helt chockad var jag, hade ju "räknat ut" vilken helg de skulle överraska mig... underbar UNDERBAR dag, och nu känns det liksom lite tomt. Aldrig mer är lång tid, möhippan är ju, som bröllopet något men förhoppningsvis gör en enda gång... så försöker nu njuta med av tiden FRAM till dagen B.

• jimmyojennifer

Jag hade också min möhippa i helgen! Det var så himla roligt!! Och jag känner som dig tovemaja- tomhet. Jag grät en skvätt i söndags över att det var över.
    Vad fick du göra?

• tovemaja
    jimmyojennifer skrev 2013-05-30 16:27:06 följande:
    Jag hade också min möhippa i helgen! Det var så himla roligt!! Och jag känner som dig tovemaja- tomhet. Jag grät en skvätt i söndags över att det var över.
    Vad fick du göra?
    ja, jag läste om din i din tråd, hade lika gärna kunnat vara jag som skrev om min! Jag fick köra såväl 5-kamp som åka på kryssning till Finland.. mina outfits var så fulsnygga och väl uttänkta och aktiviterna speglade mig. En av höjdpunkterna var telegrammen från gamla ex, vissa har jag inte hört av på 15 år så det blev MÅNGA skratt!

Men upplevelsen av tomhet fick mig att inse att vi ska njuta av varje stund, bröllopet KOMMER bli bra, ingen vits att stressa fram dit, alla underbara människor kommer finnas där, min fantastiska fästman, måste påminna mig om att suga in varje stund.

Hoppas att alla stressade brudar och brudgummar komer ihåg att andas djupt och uppleva studnen!

Kramar brudar!
Svar på tråden Att räkna ner!