Att räkna ner!
Idag är det precis 37 dagar kvar till vårt bröllop! Jag tycker att det känns helt otroligt, jag är så förväntansfull och spänd.
Håller ni andra också räkningen? Hur känner ni er?
Idag är det precis 37 dagar kvar till vårt bröllop! Jag tycker att det känns helt otroligt, jag är så förväntansfull och spänd.
Ja visst räknar man ner idag har vi 23 dagar kvar..
Det känns lite overkligt att det är så nära. Man har hela tiden tänkt att man har så god tid på sig .. Lite nervös börjar man bli. Var och dansade wienervals igår och det gick jättebra. Man längar verkligen
Ja, visst känns det hela tiden som att man verkligen har "hur mycket tid som helst" men riktigt så är det ju inte =) Gifter ni er på midsommarafton Annica70?
Ja, nu är det ganska lätt att räkna. 8 dagar... ;)
Åh så nära.. är ni vervösa?
Hoppas ni får en underbar dag. Allt är färdigplanerat?
Det mesta. Lite småsaker kvar att göra bara. :)
49 dagar kvar! Måste få klart festprogrammen! De är jobbigast just nu tycker jag. Annars är det mesta klart.
36 dagar och 13 timmar kvar klart man håller koll och nu när det är så nära börjar man bli riktigt nervös
15 dagar kvar här...
Och det börjar bli nervöst...
Hinner vi allt?
Har vi glömt nåt? =)
Åh det här är så spännande! Kan ni förstå att vi snart är gifta? Vi måste vara bland dom lyckligaste i världen just nu hihi.. =)
Ja!!! Det känns helt underbart, börjar bli lite nervig!
43 dagar! Längtar.. men samtidigt försöker jag njuta av tiden. Hade min underbara möhippa i helgen... helt chockad var jag, hade ju "räknat ut" vilken helg de skulle överraska mig... underbar UNDERBAR dag, och nu känns det liksom lite tomt. Aldrig mer är lång tid, möhippan är ju, som bröllopet något men förhoppningsvis gör en enda gång... så försöker nu njuta med av tiden FRAM till dagen B.
Jag hade också min möhippa i helgen! Det var så himla roligt!! Och jag känner som dig tovemaja- tomhet. Jag grät en skvätt i söndags över att det var över.
Vad fick du göra?
Ohja! Här räknas ned för fullt! Har också sån där app till telefon. Däremot så är det ju en stund kvar..