• Redaktör Kristin

Hur prinsessig vill du vara?

På lördag är det dags för prinsessbröllop när Madeleine gifter sig med sin Chris. Och bröllopet är ju verkligen ett tillfälle när många tjejers inre prinsessa kommer fram. Hur mycket prinsessa vill du vara om tillfället bjuds och du kan släppa alla hämningar? (Killar ni får svara för hur prinsessiga tjejer ni vill ha.)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur prinsessig vill du vara?
  • Chicita

Jag har aldrig haft prinsessdrömmar. Så jag avstår gärna från att vara "prinsessig" Flört
    Också en anledning till att inte välja ett vanligt bröllop

• Fröken Finemang

jag vill va prinsessig!

klänning med långt släp, näbbar i tylldrömmar, "tiara", kyrka,
    ja  lite prinsessig blir jag allt! =) 

• zzzova

Jag skulle vilja vara lite prinsessig: häst och vagn, puffig klänning, lång slöja osv. 
    Men eftersom lokalen vi ska ha gillar precis vid kyrkan så blir de ingen häst och vagn, sen blir de sommarbröllop så skulle inte klara av vämen i en storklänning (är väldigt känslig för värme)
    Men jag är nöjd i alla fall! Få åka häst och vagn enn annan gång ;p 

• Aniara4

Nä, jag har heller aldrig drömt om det där hysteriska prinsessfluffet. Inte ens när jag var i Barbie-åldern.
    Å andra sidan är det klart att jag ville vara lite tjusigare än vanligt och gå "all in" på hår, smink osv, och ha en dyr och maffig klänning som jag inte direkt skulle ha till vardags. Och dessutom betala en fotograf för att fånga det hela i så fördelaktigt ljus och vinklar som möjligt - jovisst, helt fri från fåfänga är jag inte. Och vi åkte i en tjusig Rolls Royce.

Så "lite" svarade jag.

Däremot prinsessfasoner som att vilja stå ensam i centrum, dirigera gästerna som statister och nästan glömma bort att man ska ha en blivande make med, härja med prästen om hen inte gör som man vill, och dränka hela tillställningen i kitschiga dekorationer för tusentals kronor - näe, det är inte riktigt min grej.

Inte monarki heller, men det är en annan diskussion!

Svar på tråden Hur prinsessig vill du vara?