• MariaochDaniel

Blev hippad i lördags!!! =))

Måste berätta om min fina möhippa i lördags!

Jag blev kidnappad hemma vid 9, fick ha ögonbindel och körd till en stuga där vi åt en mysig champagnefrukost iklädd tiara och slöja såklart. Jättemysigt!
    Vi lekte en lek, där jag fick öppna presenter och gissa vem det var ifrån och varför. Fick mycket fina saker och kul att minnas tillbaka på minnen...

Sen fick jag gå på stan, och be om äktenskapsråd av folk. Det var kul, och hoppas de gör nytta i framtiden.
    Jag fick en fejktatuering där det stod: "Dregen <3". Snyggt, men har fortfarande inte gått bort =)

Efter en liten konsert av frälsningsarmén på stan och där jag dansade spontanbachata med min kompis framför alla. Sedan blev det picknicklunch, wraps, jordgubbar och vin, i det gröna innan vi testade bågskytte. Svårt men kul!

Därefter blev det lite lugnare, jag fick massage och vi badade lite.
    Efter det åkte vi tillbaka till stugan och gjorde oss i ordning, drack vin och hade det gött....

Middag på stan, åt världens godaste mat, drinkar och "möhippehutt" och kvällen avslutades vid 03 efter lite lekar och musik.

Mina vänner känner mig och de gjorde en superbra kväll för mig!

• Svar på tråden Blev hippad i lördags!!! =))
  • pamjofre

Jätte kul! Skönt att du blev nöjd!

• Lena85

Åh de låter som en underbar dag!

Jag skulle också ha blivit hippad i lördags men eftersom jag blivit gravid och mår riktigt dåligt så fick de allt ta och skjuta upp möhippan till en fruhippa istället,.

Känns lite konstigt att jag får mitt senare men att sambon kommer iväg nu innan bröllopet....

• MariaochDaniel
    Lena85 skrev 2013-06-04 13:07:11 följande:

Åh de låter som en underbar dag!

Jag skulle också ha blivit hippad i lördags men eftersom jag blivit gravid och mår riktigt dåligt så fick de allt ta och skjuta upp möhippan till en fruhippa istället,.

Känns lite konstigt att jag får mitt senare men att sambon kommer iväg nu innan bröllopet....

Tråkigt att du inte orkar med en hippa nu, men det blir nog lika bra efteråt. Och glädjs åt din karl som får sin svensexa... =)
Svar på tråden Blev hippad i lördags!!! =))