Mat till bebisar....
Vi ska gifta oss nästa sommar och har bestämt ramarna för bröllopet, dvs någorlunda plats och lokal. Vi ska dessutom ha buffé eftersom vi har valt att ha med barn på vårat bröllop så att det inte ska bli en jättelång middag för dem o så att föräldrarna inte behöver känna stress. Vi kommer att bli ca 7 barn ålder 5-8 år och sedan 3-5 barn under 1 år. Min fråga är nu om mat till de allra minsta. Dem kommer att vara ca 8 månader vid bröllopet, vilket gör att en del av dem säkert kommer att ammas, men det är ju inte hugget i sten. Min lilla (en av dem är min egna) kommer säkert inte att ammas vid den tidpunkten. Buffé-maten kommer säkert inte att falla dem i smaken, kan jag be de andra föräldrarna ta med egen mat till dem allra minsta eller ska jag bunkra upp med olika saker för säkerhets skull eller ska jag fråga dem vilka märken de behöver på tex gröt eller vilka barnmatsburkar om brukar gå hem hos de små. Vet att det är långt till bröllopet, men har fastnat lite på denna fråga o känner att jag vill komma vidare.