-
Nu kom ännu en belsutsångest, ska jag ha slöja eller ej?(isf bara i krykan)
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen. -
Svar på tråden Slöja? Ja eller Nej?
-
-
Du är vacker oavsett. Men gillar pesonligen inte slöja. Har själv valt att ha tiara. Men se på bilderna och känn efter vad du tycker ser bäst ut på dig.
-
Med slöja, definitivt! :)
-
Nej! Jag tycker det är snyggare utan. Och jag tror också det är bekvämare utan, skulle kännas så i vägen tror jag. Dessutom vill jag ha en snygg frisyr och känns som att det inte är någon vits att göra det om en slöja är i vägen. Har aldrig ens funderat på slöja men säger bara lite mot-argument. :P Haha. Men gör som det känns bäst. :)
-
Jag tycker du inte behöver någon slöja, eftersom du liksom jag har tyll under kläningen (för det är det väll?! ). Som jag och min blivande konstaterade blir det tårta på tårta med både slöja och tyll, och därför bestämde att inte ha slöja.
Men du måste gå på din egen känsla om vad du tycker, låna en och kolla kanske du älskar det!
För som nån sa, detta är enda tillfället vi brudar kan ha slöja! -
Hej! Va fin du är i din klänning!
Jag röstade på slöja, tycker det är så romantiskt och fint. -
Jag tycker du ska ha slöjan, den blev lite ''pricken över i:et'' Men du ska såklart följa din magkänsla!
Jag måste dessutom säga; FAAAAN VAD SNYGG KLÄNNING!!!!! Jag dog lite när jag såg den!!
-
Åh, tack för alla era fina kommentarer! :)
xMariax - Tack! Det är en kina-klänning dessutom, så det var ett riktigt kap!
Jag var egentligen helt inte på att inte ha någon slöja, tills jag såg ett amerkansk program som heter "say yes to the dress" (bortskämda brudar som köper klänningar för 50,000 men kul att kolla på) och en tjej som inte alls tänkt sig ha slöja köpte en till slut, det vart som xMariax sa "Pricken över i:et" så jag tänkte att det är värt att testa och se i alla fall.
Jag har beställt en som jag tänkt köpa på öppet köp och testa med klänningen och känna efter då.
Tack alla som har röstat :) -
Du får prova när den kommer, men med en sån underbar "maffig" klänning så tror jag att det blir för mycket med en lång slöja. Kanske en kort, enkel modell. Något borde du ha i håret i alla fall för att balansera upp klänningen. Diadem med något vitt, tiara? Det blir obalans om du inte har något i håret. Underbar klänning!
-
Ååh vad fint! Min klänning var lite liknande din, och jag stod i valet och kvalet hur länge som helst när det gällde slöja. Jag valde till slut att inte ha det, men å andra sidan, hur ofta får man egentligen chansen? Jag tycker att din slöja tillsammans med klänningen var otroligt vackert, jag hade kört på slöja i ditt fall!
-
Niriel: Tack! Ja det är så jag också tänker, vill gärna köpa en med en gång och testa (den på bilen har jag ritat dit i paint :) )