Bröllopsfigurer!
Var kan man köpa fina bröllopsfiurer? Jag skulle helst vilja ha en där mannen spelar tv-spel, eller dataspel och tjejen står och sliter i honom eller liknande. Jag hittar det inte någonstans!
Var kan man köpa fina bröllopsfiurer? Jag skulle helst vilja ha en där mannen spelar tv-spel, eller dataspel och tjejen står och sliter i honom eller liknande. Jag hittar det inte någonstans!
Har du kikat på ebay? Där brukar det finnas en uppsjö av varianter.
Kolla www.etsy.com också, där kan du nog hitta. Kanske lite dyrare dock. Sök på typ "cake topper video game" eller liknande.
www.etsy.com/listing/121658044/custom-wedding-cake-topper-video-game&ga_search_query=wedding+cake+topper+video+game&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_ref=auto1&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+cake+topper+video+game
www.etsy.com/listing/119613041/video-game-bride-and-groom-headphones&ga_search_query=wedding+cake+topper+video+game&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_ref=auto1&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+cake+topper+video+game
www.ebay.com/itm/HUMOROUS-WEDDING-I-PAD-COMPUTER-GEEK-GROOM-CAKE-TOPPER-/261076736235&hash=item3cc962d8eb
www.ebay.com/itm/HUMOROUS-WEDDING-LAPTOP-COMPUTER-GEEK-GROOM-CAKE-TOPPER-/261112255347&hash=item3ccb80d373
Kakburken
http://www.kakburken.se/index.php?cPath=268_115
Dom hade inte just den, men några andra roliga (om du inte vill beställa utomlands alltså)
här finns en variant...
www.festingen.se/product.asp
Tack så jätte mycket!! :D