• 7011e gången gilt

hans släkt då??

Ledsen känns som min släkt kommer vara där men inte hans..

hans syster gifter sig nästa månad å ska apsolut ha festen 31( när vi ska gifta oss men här om dagen hade hon inte bästemt än när riktigt..

då kommer deras mamma å 2 bröder som bör där anagligen åka till hennes fest...

sen så viste inte den ena systern hur hon jobbade dax å kolla de då å ta ledigt

så vi vet att 2 av hans 7 syskon kommer hans styv far e bort rest hans riktiga far har han ingen kontakt med..

då finns bara hans mormor kvar ja ni..

halva min slakt har redan svarat ja via fb evenumang..

så ledsen

• Svar på tråden hans släkt då??
  • 7011e gången gilt
    blev lite stav fel 31/8 gifter vi oss å då ska hon ha sin fest 1 månad efter hon gift sig hon e en av de vi tvekade på å bjuda men hon kommer ju bjuda deras mor på festen å de bor i samma område så hans mor kommer nog ej :(
  • Chinchilli

Men vilket udda val av hans syster om jag förstått allt rätt! Har hon gjort liknande sakedr tidigare?

Om ni ändå gillar dem kan ni kanske ha en gemensam fest? Kanske inte är så jättekul men då får han iaf ha din familj med. Fast det bästa vore ju om systern tänkte om...  

• 7011e gången gilt

tycker hon ska tänka om hon har bara sakt att hon ska ha efter de har flyttat de sa aldrig månad datum trodde längre fram efter som de flyttar i agusti å jag berätta för henne att vi skulle gifta oss den 31 agusti å hon har sakt kanske på evunumanget å idag sa hon att de ska ha sin fest då å jag unndrar hur hon tänkte då å då sa hon att de varit planerat länge så något skumt e det de e en syster som lever sitt egna lilla liv typ elelr va man ska kalla de

Svar på tråden hans släkt då??