• Elena1

"Det är dig som jag älskar"

Hej alla blivande brudar! Jag sitter och planerar/funderar över musik som kan passa bra till vigseln och har hittat en otroligt vacker låt på Spotify. Problemet är bara att jag inte lyckas hitta den på något annat ställe (vill gärna ha tag i hela texten för vissa delar är det svårt att höra vad sångerskan sjunger). Låter heter "Det är dig som jag älskar" och refrängen börjar så här vad jag kan höra:"Det är dig som jag älskar, det är dig jag vill ha Det är dig som jag väntat alla ensamma dar Det är dig som jag längtar när tiden står still" Är det någon här som känner igen låten och kanske vet vem som sjunger/var man kan hitta fullständig text och noter?  

• Svar på tråden "Det är dig som jag älskar"
  • pelena

Den finns på youtube också, himla dålig kvalitè men i alla fall. Det verkar vara en lovsång, kanske du kan hitta den via nån församlig/kristet evenemang...?

• Elena1

Menar du den med UNITE12? Den har jag sett men det är inte samma låt, bara första textraden i refrängen som är samma =)

• Elena1

Ah, tack så mycket! Nu vet jag vem som skrivit den också, det underlättar säkert i det fortsatta sökandet =)

Svar på tråden "Det är dig som jag älskar"