Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?
Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem Tack för hjälpen!
Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem Tack för hjälpen!
Hej!
Jag har varit på bröllop där och tyckte inte att det var något speciellt med vad dom fick betala för det.
Dessutom fick man inte öppna fönstrena utåt vägen för att det ligger i ett bostadsområde så det blev jättevarmt så ingen orkade dansa utan man höll sig utomhus så själva festen blev jätte avslagen..
Men maten var god och tårtan var god, man köper ett helhetspaket av dom och vi var ca 65 gäster då.
Vi håller ju på nu och planerar :) samma som ni och då sa vi båda det att nä parc la reine blir det inte ;)
Nu kollar vi på lokaler runt om, vi var på ett bröllop i sommars som hade sin fest på lundby hembyggdgård och det va jättefint där!
Dom hade piffat till det och det va ljust och fräscht och det finns en liten plan utanför där man kan ha brudskål osv.. har inga bilder tyvärr, men jag hade absolut kunnat tänka mig det själv om det inte va så att det låg på fel sida stan :)
De säljer både delar. Kontakta dem så berätta de mera.
Vi var på Parc La Reine nu. Men det var inget för oss.
Men ta och besök http://www.villaodinslund.se/
Jag tycker det är jättefint, speciellt efter att de reoverat en del.