• 20140222

Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?

Är det någon som haft sin bröllopsmottagning på Parc La Reine i Örgryte Göteborg?Vill gärna ha tips om det är bra eller dåligt.Då vi starkt tänker på att anlita dem   Tack för hjälpen!  

• Svar på tråden Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?
  • 20140222
    FörvånadIngen som vet något????
  • cutefjant

Hej!

Jag har varit på bröllop där och tyckte inte att det var något speciellt med vad dom fick betala för det.
    Dessutom fick man inte öppna fönstrena utåt vägen för att det ligger i ett bostadsområde så det blev jättevarmt så ingen orkade dansa utan man höll sig utomhus så själva festen blev jätte avslagen..

Men maten var god och tårtan var god, man köper ett helhetspaket av dom  och vi var ca 65 gäster då.

• 20140222
    cutefjant skrev 2013-09-18 15:18:18 följande:
    Hej!

Jag har varit på bröllop där och tyckte inte att det var något speciellt med vad dom fick betala för det.
    Dessutom fick man inte öppna fönstrena utåt vägen för att det ligger i ett bostadsområde så det blev jättevarmt så ingen orkade dansa utan man höll sig utomhus så själva festen blev jätte avslagen..

Men maten var god och tårtan var god, man köper ett helhetspaket av dom  och vi var ca 65 gäster då.
    Tack, då vet man att man inte skall sattsa på det.Flört
  • cutefjant

Vi håller ju på nu och planerar :) samma som ni och då sa vi båda det att nä parc la reine blir det inte ;)

Nu kollar vi på lokaler runt om, vi var på ett bröllop i sommars som hade sin fest på lundby hembyggdgård och det va jättefint där!

Dom hade piffat till det och det va ljust och fräscht och det finns en liten plan utanför där man kan ha brudskål osv.. har inga bilder tyvärr, men jag hade absolut kunnat tänka mig det själv om det inte va så att det låg på fel sida stan :)

• 20140222
    cutefjant skrev 2013-09-18 16:11:21 följande:
    Vi håller ju på nu och planerar :) samma som ni och då sa vi båda det att nä parc la reine blir det inte ;)

Nu kollar vi på lokaler runt om, vi var på ett bröllop i sommars som hade sin fest på lundby hembyggdgård och det va jättefint där!

Dom hade piffat till det och det va ljust och fräscht och det finns en liten plan utanför där man kan ha brudskål osv.. har inga bilder tyvärr, men jag hade absolut kunnat tänka mig det själv om det inte va så att det låg på fel sida stan :)
    Vi ville komma på visning i sommras på Parc La Reine.
    Just då vi fick tid, blev fästemannen sjuk.
    Men sedan skulle de höra av sig om ny tid, efter semestern.
    Har fortfarande inte hört något från demRynkar på näsan.

Och har de inget intresse, så får det vara!Glad

Vi ska titta på Sjölyckan i Tollered nästa vecka.Glad
  • cutefjant
    20140222 skrev 2013-09-18 18:03:35 följande:
    Vi ville komma på visning i sommras på Parc La Reine.
    Just då vi fick tid, blev fästemannen sjuk.
    Men sedan skulle de höra av sig om ny tid, efter semestern.
    Har fortfarande inte hört något från demRynkar på näsan.

Och har de inget intresse, så får det vara!Glad

Vi ska titta på Sjölyckan i Tollered nästa vecka.Glad
    Jag har kikat på deras hemsida men får inte riktigt koll om de bara säljer hela paket eller om man kan hya endast lokalen, kan ju vara att jag kollar på fel ställe också ;)
  • 20140222

De säljer både delar. Kontakta dem så berätta de mera.

• 20140222

Vi var på Parc La Reine nu. Men det var inget för oss.Rynkar på näsan

• cutefjant
    20140222 skrev 2013-10-02 12:25:39 följande:
    Vi var på Parc La Reine nu. Men det var inget för oss.Rynkar på näsan
    vi var på villa överås idag igen, och vi bestämde oss för det, passar våra behov, det är lite slitet men med lite piff och annat så ska det nog bli bra :)

skönt att ha bestämt en sak till på listan :)

vad vill ni ha? kanske kan hålla utkik efter tips :)
Svar på tråden Erfarenhet av Parc La Reine i Göteborg, någon?