• norskan

    Kanon!!!

    Hej,ni söta svenska tjejer...
    Jag vill tacka så jättemycket för en kanon trevlig kväll på BT-träffen!!!
    Värkligen kul att få "bolla" sina ideer,och lyssna på andra sina erfarenheter....

    Synd att man inte hinner prata med alla,bara..
    Men kanskje nesta gong?
    Hoppas det blir en nesta gong innan julen??

    Till er som inte har varit med innan,men som kanskje vill;häng med nesta gongen,det var inte alls farligt å va ny..
    Alla var jättetrevliga!!

    kramis norskan

  • Svar på tråden Kanon!!!
  • Snuttan aug -04

    Halloj!
    Visst var det kul!! Det sa vi ju som var med förra gången Vi var ju inte så läskiga!

    Vi ses nästa gång!

    Kram
    Sara

  • ijkå

    Tack själv norskan.

    Det bästa är ju om det är några "gamla" och några nya med på träffarna. Ni som inte var med: var tog ni vägen? Vi trodde vi skulle bli ca 17 st men blev 9 tror jag.

  • kitze

    Hej,

    Även jag hade väldigt trevligt igår. Svårt att ta sig ur bröllopsträsket!!

    en fråga till norskan, du tipsade om en frisör, norska som jobbar på salongen på hamngatan, kommer ej ihåg hennes namn. vill verkligen klippa mig och ändra frisyr och behöver lite konsultation innan, någon som tar sig lite tid!

  • Zazza

    Hej!
    Ja jag fick problem hemma med barnen så jag kom inte iväg i tid. Halvägs ut till garaget kom jag på att det pratats om mobiltelefoner här för att hålla kontakt om vi böt ställe. Så då blev jag tveksam och vände in igen. Var ni Olssons?

    Jag tror vi ska bestämma att vi meddelar personalen om vi ändrar ställe.

    Jag kände mig så snurrig när jag skulle bestämma mig.

    Nästa gång kommer jag

  • biba

    hej Tjejer/brudar,

    tyvärr kunde inte jag komma går.
    jag mådde väldigt dåligt efter operationen och mår fortfarande dåligt.
    men jag ska försöka komma nästa gång när ni sk aha en träff, om jag inte är på bröllopsresa. jag åker nämligen om en månad.
    men jag hoppas att ni had ekul i alla fall.
    ha en fortsatt trevlig dag och vi ses någon gång. Lycka till alla tjejer som ska gifta sig snart.
    kram på er,
    Biba/fru Öhman

  • KUS

    Hej på er igen!
    Ja, mysigt som alltid. Tack för frisyrtips norskan och tack ni andra som visade inbjudningar och kort!

    Kul att se en bekant, Lilla L, jag är väldigt glad för er skull! Blev lite ställd igår när du satt där så jag tror inte jag sa det då!

    Jaha, när ska vi ses nästa gång då??? :)

    Krya på dig biba!

    Kram,
    Ulrika

  • lilla L

    Hej!

    Å tack själva

    KUS - hoppas att det var ok för dig att jag var med?

  • KUS

    Självklart L! Det var jättekul!

  • Labolina04

    Hejsan!
    Tack för igår, det var väldigt trevligt!

    KUS: Tack för att jag fick skjuts hem

    Som "nybörjare" på BT-Gbg kan jag intyga att det inte var några "farliga" människor där .

  • KUS

    Labolina: Ska vidarebefodra tacket till den behörige ;)

    Hoppas att vi nästa gång blir så många som vi var på väg att bli den här gången!

    Natti, natti

  • nallemaja

    Jag missade det också
    Hoppas det blir någon ny träffa som lilla jag kan komma på...

  • JoPe

    Hejsan!

    Tack för en mycket trevlig kväll.

    KUS: tacka den blivande maken för att jag fick åka med er hem. Min make blev förvånad att jag var hemma så snabbt och enkelt.

    Lycka till alla med era förberedelser. Vi skall försöka ta tag i detta med fotoalbum. Jag tror att det får bli ett vinterprojekt...

    När skall vi träffas nästa gång?

    /Petra

  • Gift Anna

    Hej!
    Kunde tyvärr inte komma eftersom vi skulle ha litteraturseminarium dagen därpå,det var mer att läsa än vad jag trodde.
    Har jag möjlighet ,så kommer jag gärna nästa gång!
    Ha det så bra tjejer!

    //A

  • norskan

    hej,kitze....
    Forlåt att jag inte har hört av mej,men jag har varit borta hela veckan med jobbet!!
    men her får du svar;salongen heter Temple Lounge,frisören heter Berit.Ligger på norra hamngatan.
    Jag vill even nemna min fasta frisör på Anno Domini,på postgatan.Hon är jätteduktig på att hitta rett frisyr,och veldigt nogrann i sitt arbete!!
    Lucka till!!!Hon heter Katarina..
    Hoppas du hänger med på nesta treffen,och tar med lite kort!!Skulle va så kul å få titta!!

    trevlig helg på er alihopa!!

    kramis norskan

Svar på tråden Kanon!!!