Bröllop i fjällen
Hej! Jag och min sambo har diskuterat en möjlig förlovning inom en snar framtid och är båda helt överens om att vi vill ha ett vinterbröllop i fjällen. Vi träffades under en tid vi båda tillbringade i Norrland och tycker att det skulle vara en fin symbolik att då ha vigsel och fest vid någon fjälltopp.
Jag har letat överallt känns det som efter tips och idéer på en bra fjälltopp som man kan ta sig till relativt enkelt (exempelvis med snöskoter eller hundspann) för vigsel och då en lokal som också är beläget ganska fint med utsikt över fjälltoppar. Vi vill ju såklart att lokalen inte ska vara för dyr och vi har inte några större krav på själva lokalen, utan vill gärna fixa det mesta själva. Är det något vandrarhem så det finns bäddplatser till gästerna vore det ju det optimala. Vi räknar med maximalt 40 gäster, då vi gärna vill ha ett litet bröllop (egentligen gärna mindre än så också).
Så, har ni några tips? Ge gärna andra tips angående vinterbröllop och så, allt tas emot med öppna armar!
Tack på förhand :)