• Ri 2013

Överraskningsdans?

Ngn som ska överraska gästerna med en dans under första dansen och kan dela med sig av bra inspiration? Har kollat youtube lite men inte hittat en dans som känns helt rätt...

• Svar på tråden Överraskningsdans?
  • SabinaE

Vi kommer köra en överraskningsdans:) Vi kommer börja med en vanlig bröllopsvals och sedan bryts den av och då kommer vi göra danser till tre olika låtar: time warp (Rocky horror picture show), någon med Michael Jackson och den tredje har vi inte bestämt än. Evolution of dance är ganska rolig om du inte redan hittat den på youtube:)

• anicay

">

Här är vår dans, vi satte ihop lite av allt och avslutade med en volt! Var så nervös så jag inte kunde äta under hela middagen men det blev sååå lyckat!!! :D
  • Ri 2013

anicay -så duktiga ni var!!! Hur länge hade ni övat in det där?

• TheD

Nej. Men jag och fyra andra dansare från dansskolan gjorde ett uppträdande efter tårtan :)

• anicay
    Ri 2013 skrev 2013-07-06 16:51:21 följande:
    anicay -så duktiga ni var!!! Hur länge hade ni övat in det där?
    Bara två veckor innan bröllopet så vågade jag inte ens göra volt med mjukiskläder på kan jag lova! så mycket pepp från min man och till slut fick jag helt enkelt bara inse att jag måste kunna lita på honom fullt ut om vi ska få ett lyckligt äktenskap och då släppte det! ;) Så vi övade rätt intensivt dom sista 1.5-2 veckorna skulle jag väl säga. Den sista låtens koreografi hittade vi på sista veckan så det var ju inte jätte länge vi övade om man säger så! :p
  • knackamackadam

Anicay- ni var superduktiga! Överraskningsdans är absolut inget för mig, men är man så bra som ni är så blir det kul och inte pinsamt alls!

• anicay

Tack snälla!:) Vi träffades på Mallorca där vi jobbade som entertainers så för oss kändes det naturligt att göra nån form av show av dansen!:) Men kan hålla med att det inte passar alla. Jag tycker det är viktigt att man håller bröllopet personligt så man känner sig bekväm!

• SabinaE

Anicay: jätterolig och häftig dans! Coolt att du vågade dig på volten!

Svar på tråden Överraskningsdans?