• emm

tänk igen...

...innan du raderar papperskorgen på datorn. Du KAN ha lagt hela bröllopsmappen där av misstag. 

Nya tag i morgon! 

• Svar på tråden tänk igen...
  • pnufs

Åh nej fy! Jag ska lägga över en kopia på den externa hårddisken tror jag...!

• Ariana

Ibland kan det gå att återställa filer även när man har raderat papperskorgen. Jag har inte testat själv, men det kan vara värt ett försök. Om jag har förstått det rätt bör man göra det så snart som möjligt (ju mer man jobbar med datorn desto större risk att man råkar skriva över filerna). Googla på "återställ filer från raderad pappperskorg" och testa något gratisprogram som kommer upp. Lycka till!

• 1337Lise

Åh nej! Vilken jäkla mardröm. Men testa det Ariana sa. Borde också gå att återställa datorn (Start - Tillbehör - systemverktyg - systemåterställning)

• Koyal

Du ska INTE göra en systemåterställning av din dator. Då raderar du ALLT på din dator.

• daniiel

Fy vilken mardröm! Jag gjorde det en gång, men hade ju såklart lagt ALLA våra bilder i papperskorgen av misstag. Allt, från BB när dottern föddes, alla hennes operationer, alla våra år tillsammans.. och nej, vi hade såklart inte sparat allt på den externa hårddisken. Paniken jag fick! Och vi har dessvärre inte lyckats få tillbaka alla bilder. Som tur var så hade vi ju en del på den andra hårddisken och bilder från operationerna hade vi även lagt in på våra föräldrars datorer.

Men jag förstår hur du känner.. det är inte roligt, alls.

Svar på tråden tänk igen...