• Jennie81

Söker noter!

Har äntligen kommit på och är överrens om vad vi vill ha som ingångsmusik och utgångsmusik på vårt bröllop. Nu söker jag, men utan resultat, efter noter på John Denvers sång: Annie´s song och Frank sinatras: Love and marriage. Är det någon som vet hur man kan få tag på detta?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Söker noter!
  • Vichy

Noter kan vara svåra att få tag på... det finns hemsidor där man kan köpa och ladda ner noter, men man kan dock inte veta om man får en bra version eller inte...

Vem är det som ska spela låtarna? Oftast om man har en erfaren musiker så har de många noter redan, eller så kan de planka låtarna själva om det skulle vara så!

Allra lättast annars för att veta att man får en spelbarversion är att hitta en bok med noterna.. Man kan leta på bibliotek bland annat! 

• Sörön10

Är rätt säker på att båda finns i nån Vispop-bok. Stensäker på att Annies Song gör det. Sök på biblioteket. Testa också att googla på titeln och free sheet music!

• Helenis

Tänkte också skriva biblioteket. När jag spelade tvärflöjt fanns i alla fall Annies song med i "Flöjten och jag" som boken hette, men den finns säkert för andra arr också, båda är så pass populära låtar att de inte bör vara svåra att hitta. Lycka till!

• lost in wedding world

Här är iaf noterna till Annie`s song www.google.se/&q=annie's%20song%20sheets&oq=&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48705608,d.bGE&fp=f288822ddc30dbc2&biw=1366&bih=673&pf=p&pdl=300

• Jennie81

Tusen tack lost in weddeing world! och tack så jättemycket för all hjälp! Får bli en tur till biblioteket imorgon för att fösöka hitta Love and marriage!

Svar på tråden Söker noter!