GULD i Kista Centrum, varning.
Hej! Vill bara varna för butiken GULD i Kista centrum. Vi gick dit och skulle köpa min vigselring. Vi var där på en söndag och bröllopet var sen på lördagen. Hinner vi få ringen fråga vi. Absolut, vi har expressleverans så den är här redan onsdag säkert så fredag absolut! Ok vi kör på det. De ringer fredag och säger att den inte kommit än och beklagar. De lovar ringa när den kommer. Så vi är utan ring på bröllopet, får använda förlovningsringen. De ringer sen på onsdagen efter och är så dryga i tele.: Varför har ni inte hämtat ringen? Den kom för tre dagar sen. Det var ju så bråttom. För att ni inte ringt och sagt att den är klar kanske, sa jag, som ni LOVA att göra. Hur ska jag veta att den är klar?! Vi åker dit sen och när vi kommer dit står fyra försäljare i kassan. Vi går fram och säger att vi inte vill ha ringen för att de lovat att den skulle komma i tid och inte gjorde samt att de var så otrevliga på tele när den väl kommit. Ena killen vill veta hur de var otrevliga. Sa precis vad jag tyckte om dem och att det är väl inte jag som kund som ska jaga dem. Jag jobbar själv med Kundservice så jag vet hur man ska bemöta kunder. Och han som ringt stod bredvid och hörde allt jag sa. Jag även peka ut honom att det var han som ringt och sa att han var väldigt otrevlig och att de förlorar bara kunder på det. Han bara tittar ner i golvet och hans kollegor får be om ursäkt år honom. PINSAMT!!