Så otroligt lycklig!!
Åh måste få skriva av mig lite, är ny på forumet & tycker det är så skönt att man kan få prata av sig lite här!
Jag & min sambo har varit tillsammans i snart 4,5 år, vi har hus tillsammans samt två hundar & en katt.
Vi har väl snackat lite avochan om förlovning, gifta sig m.m men han har liksom inte riktigt visat intresse.
Han hade lämnat in sin telefon på Väla (Helsingborg) i torsdags 11/7-2013, vi var där & skulle plocka upp en ny telefon. Vi gick lite där inne & jag ser en smyckesbutik med massa fina ringar, vi går in & kollar & jag provar en silverring med lite stenar. Efter en stund säger sambon: Men du har väl varit inne på Titan? Jag svarar: Meh, det är ju till förlovning ju.
Inget mer utan vi går ut & umgås med mina föräldrar som är på besök från Småland men sambon sa iafall att vi skulle ut & äta som dagen efter 12/7-2013 då vi ju har hundvakt från mina föräldrar.
Dessvärre blev min sambo som har jour inringd till jobbet Torsdag natt så han kom hem sent & dagen efter (fredagen) så gick han upp vid 11 någon gång & säger sedan: Nä nu måste jag till jobbet & fixa lite.
Jaha, tänkte jag. Han som jobbat natten, vad ska han in dit & göra?
Tänkte inte mer på det & fixade till mig till han kom hem vid 17 tiden & dushade & bytte om.
Han kommer hem, stressad & ska duscha & vill att jag ska välja snygga kläder till honom m.m
Vi tar tåget in till Helsingborg & äter på vår favvo restaurang "La Petité". Lammfilé & vi delade en flaska vin.
Sitter där några timmar & runt 20, 20.30 tiden så vill sambon att vi ska gå & ta en drink, så vi går till en bar vid namn Helsing & beställer en varsin drink & sitter ute och lyssnar på musik. Helt molnfritt & varmt ute. Sambon bara pratar pratar & pratar i ett.
Runt 21-21.30 tiden så säger sambon: Nähä, nu får vi gå ner i Norra hamnen & gå lite där.
jaja tänker jag så mysigt.
Vi börjar gå ner & såklart får jag skoskav & blir kissignödig. HAHA.
Jag tar av mig skorna & går barfota, han går fort som attan.
SÅ dansar de salsa nere i hamnen (älskar dans). Så jag satte mig där.
Sambon blir irriterad & säger, KOM NU.
Så det var ju bara att "halvspringa" med honom i solnedgången ner till ett ställe där det finns en stenmur & där bortom är Havet & stenarna. Där vill han sitta.
Så jag hoppar upp där & går och sätter mig.
Så kommer han upp & är fumlig och sätter sig ner. Kollar på mig & säger: Zarah, vill du gifta dig med mig?
Tårarna sprutade!! Efter 1,5 minut när jag får luft säger jag: JA det är klart.
Åh det var så romantiskt. Jag är så lycklig. Allt var perfekt (fast jag halvpajjade allt). Haha!
Åhhhh ville bara dela med mig av min lycka. Har aldrig känt såhär!! :)