Bra underklädesbutiker sthlm
Jag vill veta vilka underklädesbutiker i sthlm ni tycker är bra.
Vill inte köpa på nätet då det är svårt med storlekar och sånt, utan hade tänkt åka in till stan i veckan.
Tack på förhand
Jag vill veta vilka underklädesbutiker i sthlm ni tycker är bra.
Vill inte köpa på nätet då det är svårt med storlekar och sånt, utan hade tänkt åka in till stan i veckan.
Tack på förhand
Det undrar jag också. Tycker det är skit svårt med underkläder till klänningen jag ska ha.
Känner mig helt förrvirrad.
Men är personalen bra i butiken så borde de ju kunnahjälpa en kan man ju tycka. =)
Har provat bhar med personal från Feminint. Var bra och proffsiga. Ligger på Sibyllegatan.
Gustaf Mellbin i Gamla stan är ju legendarisk.
Jag åker alltid till Gustaf Melbin på Mariatorget istället, myyyycket rymligare än det lilla skåpet i Gamla Stan ;) Annars har faktiskt Nacka Forum två underklädesbutiker på andra våningsplanet, bredvid varandra (mitt emot Sephora) som är grymma. Men det är ju såklart bara om man har vägarna förbi :)
Jag åker alltid till Gustaf Melbin på Mariatorget istället, myyyycket rymligare än det lilla skåpet i Gamla Stan ;) Annars har faktiskt Nacka Forum två underklädesbutiker på andra våningsplanet, bredvid varandra (mitt emot Sephora) som är grymma. Men det är ju såklart bara om man har vägarna förbi :)