• Nattis

Tips om bröllop i Mexico 2014

Hej

Är det ngn som vet ngt om Mexico och om man ska ha bröllop där?
    Ngt bra hotell eller så?
    Behöver tips :)

• Svar på tråden Tips om bröllop i Mexico 2014
  • bettansss

Jag var i Mexico i vintras och vi bodde då på ett All inclusive-hotell som heter Now Jade Riviera Cancun, de hade flera bröllop under tiden vi var där, antingen direkt på stranden eller på en terass med utsikt över stranden och havet. Såg jättemysigt ut. Jag kan tyvärr inte jämföra med några andra All inclusive-hotell, det finns säkert hur många fina hotell som helst i Mexico där man kan gifta sig, men vi var väldigt nöjda med vår vistelse. Vi fick champagne vid ankomsten, det fanns jacuzzi på rummet, två stora poolområden ( varav den ena barnfri) och god mat. Om du har fb-konto fanns det bröllopsinformation på deras sida: www.facebook.com/NowJade/app_215077555198594

• Nattis
    bettansss skrev 2013-07-17 11:43:56 följande:
    Jag var i Mexico i vintras och vi bodde då på ett All inclusive-hotell som heter Now Jade Riviera Cancun, de hade flera bröllop under tiden vi var där, antingen direkt på stranden eller på en terass med utsikt över stranden och havet. Såg jättemysigt ut. Jag kan tyvärr inte jämföra med några andra All inclusive-hotell, det finns säkert hur många fina hotell som helst i Mexico där man kan gifta sig, men vi var väldigt nöjda med vår vistelse. Vi fick champagne vid ankomsten, det fanns jacuzzi på rummet, två stora poolområden ( varav den ena barnfri) och god mat. Om du har fb-konto fanns det bröllopsinformation på deras sida: www.facebook.com/NowJade/app_215077555198594?...
    Tack så jätte mycket :)
Svar på tråden Tips om bröllop i Mexico 2014