• sommaren13

Var får man tag på redbull till vettigt pris?

Som rubriken lyder...

Ska ev ha drinken redbull vodka på festen, så jag behöver få tag på massor av redbull  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-21 08:08
    Hittade på energikungen.se då kostar en platta 349kr och då är det inklusive pant.

• Svar på tråden Var får man tag på redbull till vettigt pris?
  • Sofie R

Det låter rätt bra. Annars finns det ju såna där billiga varianter. Men de brukar väl inte smaka samma va? Men redbull är dyrt, så det är nog nära på det bästa du hittat.

• sommaren13
    Sofie R skrev 2013-07-21 08:19:40 följande:
    Det låter rätt bra. Annars finns det ju såna där billiga varianter. Men de brukar väl inte smaka samma va? Men redbull är dyrt, så det är nog nära på det bästa du hittat.
    Jag vet faktiskt inte om de smakar samma, dricker inte energidrycker ;)
  • Sofie R

Inte jag heller. Men till sprit är det gott! Men 13kr/st måste vara billigt!

• passionsblomman

En sak vi lätt glömmer i Sverige, är att pris kan man ju alltid förhandla om.Även med sin lokala ICA-handlare osv.
    Precis som ifall en kund vill köpa flera hela buntar blommor av mig och jag kan ge ett bättre pris än styckepriset då jag inte står och arbeta med varje enskild blomma, så bör ju en matbutik kunna ta hem plattor som bara är för dig att hämta, som alltså inte ska  packas upp och frontas. Ska man ha större mängder av något kan ju även de ge ett bra pris, beroende på hur varorna kommer till butik.
    Kolla med de butiker du har i din närhet och se ifall de kan matcha priset.

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Mustikka

Varför köper du inte powerking? kostar ju 100 kr plattan och smakar nästan lika bra. Redbull har bara namnet tycker jag. Jag har ett bröllop för 300 pers och köpte powerking på willys. Dem som smakat tycker den är väldigt god och många använder den till att blanda med spriten. De flesta bröllop jag varit på har också haft powerking.
    Tycker det är synd att behöva slänga så mycket pengar när denna sort är lika bra, åk till Willys och köp några stycken så får ni smaka och godkänna innan ni köper redbull. =)

Svar på tråden Var får man tag på redbull till vettigt pris?