• Sskbrud

Nolhaga slott

Någon som har elelr känner ngn som gift Sig på nolhaga slott i Alingsås? Är ni nöjda? God mat , bra service? Rimligt pris för ett ändå romantiskt och exklusivt bröllop. Erfarenheter och tips mottages tacksamt. Även om bröllopssvit efter då man ej kan sova på slottet. Har kollat lite på Grand Hotel inne i alingsås. Men ngt mysigare och mer romantiskt vore bättre. Ngn som vet herrgård eller annat bra ställe för bröllopsnatt efter vigsel på nolhaga slott? Stort tack:)

• Svar på tråden Nolhaga slott
  • Sskbrud

Ingen som gift sig på nolhaga slott?:)))))

• Sskbrud

Nolhaga slott alingsås någon??? :) varit på bröllop eller haft!!!

• Sskbrud

Ingen absolut ingen som vet ngt om bröllop på nolhaga slott??? Stort please...!

• sensommarbrud

Som inbiten Alingsåsare har jag bara hört gott om NS. Desutom är ju omgivningen UNDERBAAAAAR!!!! Är inte även Nääs hotell? Kanske mysigare att övernatta på. Vår bröllopsnatt kommer spenderas på grand.

• Sskbrud

Va glad jag blir:) tack! Vi ska oxå bo på Grand i deras finaste svit:) blir nog bra! Kändes lite sådär halvdant med bröllopsnatten där men blir säkert bra! Du har inga andra tips på mysiga boende i alingsås? Herrgård eller ngt? De är väl tyvärr enda nackdelen med fantastiska Nolhaga slott; att man inte kan bo där.. Var ska ni gifta er?:))

• sensommarbrud

Vi gifter oss i Landskyrkan :) Finaste kyrkan i Alingsås (enligt mig). I början av september så det närmar sig med stormsteg!

• Sskbrud

Tack:) skulle verkligen vilja höra ngn som haft vigsel där!!

• julibröllop1

har kollat på alingsås med för trakten är fin.men det lutar åt nääs. man kan bo på Nääs slott och gifta sig därockså. så allt på samma ställe är ju bra.

Svar på tråden Nolhaga slott