Är det vanligt med överdriven fylla på festen?
Jag ser inte bröllop = fylla/alkohol. Tycker man har ett omoget synsätt och beteende om man anser att det inte är ett bröllop utan fylla/alkohol.
Jag ser inte bröllop = fylla/alkohol. Tycker man har ett omoget synsätt och beteende om man anser att det inte är ett bröllop utan fylla/alkohol.
Håller med dig!Sjörå skrev 2013-08-01 06:10:13 följande: LARSp10 skrev 2013-07-31 23:50:53 följande: Det hör ju lixsom till!Inte stupfulla gäster men lite småfulla.Skulle jag gifta mig skulle jag alla ggr ta två extra glas! Ja man gifter ju sig bara ngn gång så!Har inga direkta erfarenheter men slopa typ starkbålen.El låt en bartender sköta all dricka drink öl påfyllningen. Där håller jag inte med dig alls. Det hör inte alls till att gästerna är småfulla på ett bröllop och som värd hade jag blivit ganska arg om mina gäster hade den inställningen. Att man ska dricka bara för att det är ett bröllop. Men så har jag väldigt svårt för fulla människor också.
va f*n hände nu. Två citeringen i ett...det var det här som skulle citeras, sjörås: Där håller jag inte med dig alls. Det hör inte alls till att gästerna är småfulla på ett bröllop och som värd hade jag blivit ganska arg om mina gäster hade den inställningen. Att man ska dricka bara för att det är ett bröllop. Men så har jag väldigt svårt för fulla människor också.