• LARSp10

Vilken typ av kallingar/doft är det det som gäller?

Vilken typ av  kallingar & doftdeo är det som gäller 2013?
    Om man nu skulle få ngn kvinnlig på tråden.Fast det lär nog dröja.
    Vore endå trevligt att veta när man mest handlar på typ ica... =)

Tack på förhand!

/LARSp10

• Svar på tråden Vilken typ av kallingar/doft är det det som gäller?
  • Beccanli
    LARSp10 skrev 2013-07-31 23:16:29 följande:
    Vilken typ av kallingar & doftdeo är det som gäller 2013?
    Om man nu skulle få ngn kvinnlig på tråden.Fast det lär nog dröja.
    Vore endå trevligt att veta när man mest handlar på typ ica... =)

Tack på förhand!

/LARSp10

Hej Lars.

Jag tycker att boxerkallingar är snyggast på killar/män.Det är nog de skönaste också(tycker min sambo iaf)

Vad gäller herrdeodoranter så är jag inte så haj,men jag skulle inte välja axe eller Nivea,känns uttjatat och helt ärligt så luktar dem inte gott..Min sambo använder salming-gentleman,den luktar gott:)

Finns så många goda herrparfymer,bla aqua di gio och davidoff(cool water)

Hoppas detta var till nån liten hjälp:)

/Rebecca

• LARSp10

Hallå!

Tackar Rebecca för svaren..ofta köpt axe men vill fråga (höra)vad ni ute på cyber rymden tycker
    Aqua di gio''.. Låter spännande..:)

Jo visst :)

Mvh/LARSp10

• Grodprinsens brud

Nej fy usch inte AXE.... ryser.. tror det var för att killarna i skolan typ duschade i det... 

Rikitgt goda herrdofter är

HUGO MAN från Hugo Boss
    Beckham Instinct från David Beckham

Och jag håller med ovanstående.. Tajta boxershorts i valfri modell är det som gäller.. Välj absolut INTE "gubbkalsonger" dvs utan ben eller lösa sladdriga boxers i silkigt material

Skrattande 

• filibustern

i kalsongväg får väl en karl ha vad dom vill, bara det inte är tanga eller nåt.. :P jag föredrar lugna herrdofter.. inte typ axe, utan nivea t.ex det ska lukta, men det ska vara milt. så är det med min typ av parfym också. det ska inte lukta jättemycket, men det ska anas, milt. aftershave på karlar har jag ofta svårt för då många väljer sån här stark "försöker-dölja-sprit-lukten"-lukter. men min karl fick en aftershave i 30 års present av sin farbror som jag ÄLSKAR! - Sport pro energizing after shave. orange flaska (om det inte är vätskan som är orange). 

Svar på tråden Vilken typ av kallingar/doft är det det som gäller?