Inlägg från: Carina10 |Visa alla inlägg
  • Carina10

Tog Ni ledigt?

Jag har tagit ledigt sista veckan.
    Inte för att där är massor att ordna men jag jobbar inom vården o där går ofta kräksjukan så för att undvika sådant, ta det lugnt, pyssla med det sista så valde jag att vara ledig.
    Ska ha hit gäster från annat land på fredagen så jag ska fixa med sovplats o handla mat o så inför detta med.

Min m2b ska bara vara ledig på fredagen.

• Carina10
    TheD skrev 2013-08-12 21:03:07 följande:
    Ta ledigt? Är inte det liiite överdrivet? Jag har svårt att se varför man skulle ta ledigt.
    Hmm...funderade på om du skrev det ironiskt...

Skulle jag INTE ta ledigt sista veckan skulle det innebära att jag skulle jobba till 22.00 dagen innan bröllopet OCH från morgon till em på bröllopsdagen!Förvånad...OCH hela söndagen efter bröllopet.
    Tror jag hade varit en VÄLDIGT sönderstressad brud som kommit inrusande i kyrkan...

Fast är jag snabb så kanske jag hinner till 16.00 om jag kör mc i 260 km/h hela vägen ner till kyrkan Tungan ute

Sen tror jag att man ska ledigt om man vill. Har man inget jobb så behöver man ju inte ta ledigt heller eller har man mån-fre-jobb på kontor kanske man känner att man har ork att avstå?! Alla är vi olika.Flört
  • Carina10
    Eleya skrev 2013-08-12 12:52:06 följande:
    Jag tar ut tor-fre och mån-tisdag..men jag skulel vilja ha mer efter bröllopet för jag kommer vara känslomässigt utmattad!
    Eller går du kanske på små rosa moln Flört
Svar på tråden Tog Ni ledigt?