mars bröllop 2014:) Jätteglad för tips & tankar! Här kan vi dela dem!
behöver lite inspiration samt bra att veta tankar om bröllop i mars! Har ni varit på ett, haft ska ha själva m.m :) skriv gärna!!!
behöver lite inspiration samt bra att veta tankar om bröllop i mars! Har ni varit på ett, haft ska ha själva m.m :) skriv gärna!!!
Ingen som ska gifta sig i mars 2014?:)
Jag ska gifta mig i mars -14 :) Hur långt har du kommit i planeringen? Stort/litet bröllop?
Länge sedan du postade tråden, men bättre sent än aldrig ;)
Hej, jag ska också gifta mig i mars 2014, men det är borgerligt så det kanske inte är en tråd för mig? :)
Jag ska också gifta mig borgerligt, varken jag eller sambon är troende så vi känner oss som hycklare i kyrkan :P
Kommer ni ha en stor ceremoni eller kör ni på enklare stil?
Vi gifter oss i kyrkan 15mars ca 50-60 gäster tårta efter vigseln sen fest med snittar på kvällen! rätt så enkelt men ändå mycke planering :)
Grattis soetem!
Vi har 11 gäster (bara närmaste familjen), men vi satsar lite mer på dem istället så det blir en del planering för oss också.
Tack detsamma Rockabilly :) Vi hade planerat att bara vara familjen, men vi blev några flera :P
Bröllop 1 mars, lite längre norrut. 70-80 gäster plus barn. Kyrkbröllop. Häst och släde till festlokal, typ folkets hus. Vänner och familj hjälper till med musik, foto, mat m.m . Friluftsdag med skoter, korv och skidor dagen efter. Ska bli kul!
Gifter mig nu på lördag också. (1 mars) allt är klart förutom att dottern fick vattenkoppor i måndags... :-S Någon från Göteborg som gifter sig i mars?! Vi kör på ett litet borgerligt bröllop med sammanlagt 15 gäster. Festen hålls i slutet på mars i en bygdegård i skogen :)