Nu börjar det hända grejer!
Idag har jag och floristen skissat fram min bukett, det blir en enkel rosbukett som landade långt under budget så massa tummar upp på den!
Frisören är bokad nu också, gästboken kom idag och den är så fin att jag dör! Alla favors finns i ett paket att hämta ut på Ica och det tänkte jag göra i eftermiddag.
Mina klänningar ska levereras idag! Jag beställde från JJ's house, jag valde två olika för att jag helt enkelt inte kunde bestämma mig men är liiiiiite nervös för få hem två klänningar som är felsydda i fula material och att trots att det var så billigt att det blir ett dyrt misstag, Men vi håller tummarna att båda är fina så jag får beslutsångest över vilken jag ska ha!!!
Igår skickade vi ut våra första inbjudningar, vi har en del gäster som bor utomlands och vissa behöver visum och så för att få komma, sen i maj tänkte vi skicka ut inbjudningarna till alla inhemska gäster. Vi hoppar över save the date för det är nog ingen som missat att jag ska gifta mig haha!
Det stora som jag fortfarande har att bocka av är tårta och fotograf.
Var beställer ni i stockholmsområdet era tårtor ifrån? Jag funderar faktiskt på om jag ska kontakta Ica Maxi och se vad dom har att erbjuda! Annars är MariMilo favoriten än så länge....
Hur går det för er damer? Idag är det bara 198 dagar kvar tills jag och min sambo blir Mr. och Mrs. med varandra!!!!!