Inlägg från: Cajo |Visa alla inlägg
  • Cajo

Ni som gift er; Hur många tackade nej?

Flyktig fråga kanske och jag förstår såklart att ni inte kan tala för våra gäster, men vi tänker bjuda runt 95 personer.
    Ni som gift er och haft bröllop i den storleken, hur många fick förhinder och var tvungen att tacka nej?

• Svar på tråden Ni som gift er; Hur många tackade nej?
  • Cajo

Tack till er alla för att ni tog er tid att svara på min fråga!
    Det är till hjälp då vi sållar och sållar och aldrig blir nöjda med gästlistan. Vi är rädda att bjuda för många - inte för pengarna egentligen utan snarare lokalen vi bokat. Så därför hör jag mig för lite så vi kanske kan få en liten bild av vad vi kan förvänta oss.

Alla era gäster som tackade nej verkar ju ha goda skäl i alla fall, som ni säger.

Allis skrev 2013-08-23 12:59:03 följande:
    En av mannens äldsta vänner hörde av sig samma vecka som bröllopet och tackade nej. Pinsamt.
    Verkligen, vad gav han för skäl med så kort varsel!? Rynkar på näsan
  • Cajo
    jonsar02 skrev 2013-08-23 15:36:02 följande:
     Det är bara en av de som tackade nej som vi blev irriterad på. Han velade fram och tillbaka och vi gav honom mer tid efter att osa-datumet gått ut. 2 veckor efter osa var min man tvungen att ge ett ultimatum för vi ville ha svar. Han tackade då nej.
    Så respektlöst!? Så gör man inte ifall man är bjuden på bröllop. Usch så tråkigt.
Svar på tråden Ni som gift er; Hur många tackade nej?