Finns det fler Grand Hotel brudar här!?
Finns det nån/några som skall ha sin bröllopsfest på Grand i Stockholm city???
Grand brud/ juli
Finns det nån/några som skall ha sin bröllopsfest på Grand i Stockholm city???
Grand brud/ juli
vi har bokat spegelsalen och vi tycker att det är värd varenda krona men dyrt är det, jag håller med dig.
Japp! Den 7 augusti nästa år skall vi ha vår bröllopsmiddag i spegelsalen. Tycker personligenm inte att det är så fasligt dyrt om du jämför med det mesta som finns. Du skall annars anordna catering, personal som serverar, städning och allt vad det innebär själv. För ett kuvertpris på grand så får du hela paketet och behöver inte bekymra dig om varken blommor eller annat. Och snacka om fint!! Jag hoppas att det blir värt varenda krona. Längtar!!!!
vad roligt. så det är ni som har bokat spegelsalen den 7/8 2204!!! det hade vi tänkt att göra nämligen. vi fick ändra datum till 31/7 2004 istället! Jag tycker också att det är den värd. ska du vara med dem kommande träffarna för julibrudar!? det skulle vara kul att träffas...
Får man fråga lite nyfiket vad det kostar att hyra spegelsalen på Grand? *nyfiken*
Att bara hyra lokalen kostar 28000:- tror jag!Men de har bröllopspaket...
Tack! Så vad blir det per kuvert ungefär då?
Och hur många får plats där?
1250:- inkl. allt. plus övernattning
vi är runt 80 personer men lokalen rymmer nog mycket mer än så...
Måste bara få fråga: kostar det alltså 28 000 att hyra lokalen, och sen tillkommer mat, tårta, dryck etc? Eller får man räkna av mat etc på de 28 000 kronorna?
jag vet inte. det finns som sgat ett bröllopspaket... gå in på deras hemsida så får du se...
Hittade ingen information om varken priser eller vad som ingår på deras hemsida. Du kanske har någon länk eller kan tipsa om var det står?
Men om du har bokat så vet du kanske vad som ingår, eller?
Vill man hyra lokalen bara utan att beställa mat kostar det en lördag 56000 kronor! Bokar man paket dvs mat, alkohol, tårta, avec, blommor, personal, matsedel samt ytterligare 2 salar som ingår då man hyr spegelsalen så kostar det från ca 1200 kronor per person och min antalet är 70 personer (ca 84000 kr).
Jag är inte med på någon juliträff! När var hur?
Aha, då fick jag svar på min fråga! :)