Vilken slöja ska jag köpa?
Jag måste verkligen beställa min slöja idag och har nu hittat 3 stycken som jag har lite svårt att välja mellan.. Jag behöver därför lite råd och tips från er här inne :0)
Klänningen jag ska ha ser ut såhär

Jag glömde tillägga att jag kommer bära slöjan såhär fast med en annan frisyr:
Nr 3. Har själv provat den (eller någon som liknar väldigt) och den är råläcker! Och passar fint till din klänning. Inte för mycket broderier. Och lite romantiskt med en kant som inte är för skarp.
Den första liknar ju, men tycker det är mer liv i den tredje.
Jag tycker att 1 och 3 är finast när du ska bära den så! Fantastiskt fina allihop men föll för spetsen på dessa två.
Jag tycker istället tvåan...
Det ger ett lugnare intryck om du ska bära slöjan ända uppe på huvudet och inte fästa den i knuten bak. Annars blir det så mycket som "händer" runt ansiktet...
hmm
nattens funderingar har gjort att slöja nummer 3 går bort. Fortfarande har jag väldigt svårt att välja mellan 1 och 2 dock. De är oerhört vackra och väldigt speciella fast på 2 olika sätt.
Har mailat säljaren nu för att fråga om bland annat samfrakt då frakten var väldigt dyr. Kan det ordnas så köpre jag nog bägge och säljer vidare den som inte känns helt 100. Men om frakten inte kan lösas så behöver jag mer input.
Sååå slöja 1 eller slöja 2?