• Gift Anna

    Någon som tycker det är dumt att gifta är med på BT-träffar?

    Hej!
    Jag har en stilla undran,är det någon härinne som tycker det löjligt ifall redan gifta är med på BT-träffar?
    Jag är själv gift sedan 1 år tillbaka och tycker fortfarande det är kul och mysigt med dessa träffar,vore roligt om det fanns fler i min sits!

  • Svar på tråden Någon som tycker det är dumt att gifta är med på BT-träffar?
  • Katt

    Självklart är det bra! Ni om några vet ju vad som behövs köpas, göras, planeras inför ett bröllop.

  • Labolina04

    Jag instämmer med Katt.
    Man har ju så många frågor och funderingar kring bröllopet och saker och ting som har med det att göra. Det känns bra att ha någon att fråga och disskutera med som redan är gift. Har bara varit med på en BT-träff ännu men där var både gifta och "snart" gifta med, tyckte att det var jätte bra och lärorikt.

    Kom nästa gång!!!!!!!

  • nallemaja

    Finns det någon som kan ge bättre råd till oss planerande än de som redan gift sig??????
    Självklart ska alla Gifta brudar komma! Nästan de som är viktigast!

  • Mrs Brady 2B...

    Det är ju ni gifta som kan ge dom bästa råden!!!!

  • Gift Anna

    Tack,nu känns det bättre!

  • krammia

    Tycker det är kanon!! Alla som är gifta har en massa roliga och bra tips!!! SÅ VÄLKOMMEN på träffarna!!

    // Mia

  • Leilaz

    Ett rungande NEJ! Håller med föregående inlägg, ni har nog mycket tips att erbjuda oss blivande brudar...

  • Ellte

    Ni tycker inte det är patetiskt då? :D Jag känner mig rätt patetiskt när jag funderar på BTträff...inbillar mig att alla ska tro att jag är helt insnöad och inte kan släppa mitt bröllop trots att det är passé sedan länge :D Själv vet jag ju att det inte ÄR så men,,, :?

  • ijkå

    Det är ju den bästa mixen av blivande och nyblivna (eller lite längre sedan) brudar. Om det bara skulle vara blivande skulle vi ju fortfarande famla lite i mörkret.
    "Som när den blinde leder den blinde".

  • Mrs Brady 2B...

    Haka på tråden "Ny BT träff i gbg hjälper mrs Brady 2b

  • Gift Anna

    Mrs Brady 2B,
    För att svara på din fråga,jag bor i Gbg.
    Anledningen till att jag startade tråden vara att jag upplevde det lite som Ellte,att man inte släppt bröllopet riktigt ,fast det är över ett år sen mitt eget bröllop ägde rum.

Svar på tråden Någon som tycker det är dumt att gifta är med på BT-träffar?