• littlenighthawk

Villa Odinslund i Göteborg

Letar bröllopslokal för fullt i Göteborgsområdet och kikade in på Villa Odinslunds hemsida, såg väldigt trevligt ut! Någon som haft sitt bröllop där eller varit gäst det senaste och kan ge ett omdöme?
    /Annika

• Svar på tråden Villa Odinslund i Göteborg
  • Chinchilli

Gifte mig där i maj i år. Var alldeles alldeles underbart, kan inte klaga på något. Proffsiga och tillmötesgående personal och våra gäster pratar fortfarande om maten och den fina lokalen. Rekommenderas starkt!!

• littlenighthawk
    Chinchilli skrev 2013-09-07 23:00:39 följande:
    Gifte mig där i maj i år. Var alldeles alldeles underbart, kan inte klaga på något. Proffsiga och tillmötesgående personal och våra gäster pratar fortfarande om maten och den fina lokalen. Rekommenderas starkt!!
    Det låter väldigt bra!
  • Blivande Brud 2014

hej. vi har varit i kontakt med dom angående vårat bröllop. vi valde inte dom utan ett annat alternativ. Det var mest för att vi valde att ha bröllopet där min sambo är född istället. MEN... dom var jätte tillmötesgående och trevliga. svarade på alla våra frågor och var väldigt flexibla. tog inte ens 24h innan dom svarade på mail. väldigt proffsiga. det var iaf mitt intryck av dom. tror säkert ni skulle bli nöjda om ni valde att ha bröllopet där. Glad

• Zilarsson

Hej!

Jag har inte gift mig ännu men svarar ändå :)

Vi har bokat Villa Odinslund till nästa sommar och all kontakt vi har haft med dem har varit jätte bra! De svarar fort på alla våra mail/telefonsamtal, vi har varit där vid två tillfällen och även då har de varit ytterst trevliga och välkomnande. Av vad jag fått höra (och läsa) så är folk jätte nöjda med dem.

Enda nackdelen jag kan se är ifall man ska ha färre än 60 gäster då de på lördagar vill ha betalt för minst 60 p. 

• 20140222
    Zilarsson skrev 2013-09-15 01:27:28 följande:
    Hej!

Jag har inte gift mig ännu men svarar ändå :)

Vi har bokat Villa Odinslund till nästa sommar och all kontakt vi har haft med dem har varit jätte bra! De svarar fort på alla våra mail/telefonsamtal, vi har varit där vid två tillfällen och även då har de varit ytterst trevliga och välkomnande. Av vad jag fått höra (och läsa) så är folk jätte nöjda med dem.

Enda nackdelen jag kan se är ifall man ska ha färre än 60 gäster då de på lördagar vill ha betalt för minst 60 p. 
    Hej!

Jag har mailat flera gånger och inte fått något svar.
    Då vi tänkt att ha både förlovningsfest & bröllopsfest där.
    Trist att de gör skillnad på människor.Rynkar på näsan
    Och svara de som de tycker bäst om. Verkar det som.

Men eftersom vi inte ens fått komma på visning så känns det inte så bra.Obestämd

Kul att Ni andra får hjälp i alla fall Solig. Vi missunnar ingen det.Glad
    Men Vi är också ledsen över att vi inte fått samma fina bemötande.Rynkar på näsan
  • 20140222

Jag tycker det är fel! att ta betalt för fler gäster än man är.Skrikandes

• Zilarsson
    20140222 skrev 2013-09-15 01:35:29 följande:
    Hej!

Men eftersom vi inte ens fått komma på visning så känns det inte så bra.Obestämd

Men Vi är också ledsen över att vi inte fått samma fina bemötande.Rynkar på näsan
    Hej!

Vad konstigt :/ alla jag vet som mailat och ringt (har flera bekanta som letar) har fått svar.

Är det Camilla du mailat? Har du provat ringa? Jag kan inte tänka mig att de skulle favorisera (vad skulle de vinna på det?). 
  • 20140222
    20140222 skrev 2013-09-15 01:35:29 följande:
    Hej!

Nu har vi rett ut missförstånden med Villa Odinslund. Jag var där igår. Det var fint. Men klassiskt och tråkigt Tungan ute
Svar på tråden Villa Odinslund i Göteborg