• Leyla

Elegant festvåning i Sundbyberg. tips.

Jag är brudtärna och är jätte delaktig i min bästa kompis bröllop som ska gifta sig  nu i vinter och har letat efter en proper och elegant festlokal. Vi har varit i kontakt med Saltsjöbaden men efter läst en hel del recensioner så känns det som maninte vågar hyra det stället men bilderna från dem par som haft bröllop där är magiska. Någon som har erfarenher av ren nyfikenhet?  Vi har istället valt att gå vidare med Restaurang Borg i rissne eller i utkanten av Rissne, som gav mig ett jätte bra paketpris, det ingår då 1 välkomstdrink, 3-rätters middag med dryck, fruktallrik, för våra 100 gäster och sedanbjuder dem på en enklare ljud/ljus anläggning och hela lokalen klädd i vitt med blomsterarrangemang för bara 550 sek pp. Är det någon därute som kan ge oss lite råd vad man ska tänka på inför bokningen av en relativt okänt stället? Eller som har erfarenhet från Restaurang Borg. Min vän är så klart lite nojig men det är väl man alltid:) Tips:):)       Hälsningar Leyla med sällskap

• Svar på tråden Elegant festvåning i Sundbyberg. tips.
  • klili

Hej!

Vi håller också på o letar efter en lokal för ca 100 gäster. grand hotel var skit dyrt, ca 1500 / person men varför skulle man inte våga hyra? vi har fortfarande inte hittat något, det är väldigt ansträngande och leta faktiskt.

mvh 

Svar på tråden Elegant festvåning i Sundbyberg. tips.