Tips på coverband till bröllopsfest i Gävle.
Som rubriken lyder, söker efter ett duktigt coverband som kan få igång en bröllopsfest i centrala Gävle nästa sommar! Blandad repertoar som passar alla och gärna musikquiz eller liknande.
Som rubriken lyder, söker efter ett duktigt coverband som kan få igång en bröllopsfest i centrala Gävle nästa sommar! Blandad repertoar som passar alla och gärna musikquiz eller liknande.
Vi var på ett bröllop i somras på Bomhuset och då spelade ett band som hette High fidlity. Det var världens ös!
här kan du läsa om dem: highfidelity.nu
Det finns många partyband i Stockholmsområdet som reser en bit för att underhålla. Övernattning för bandet kan dock vara aktuellt, men klart värt det. Kolla in: www.backyardjam.net www.thebackbones.nu
Finns Dj's som kan göra samma sak.
/Dj Ragge, Borlänge
Jag har bokat det här bandet, dom spelade på en kompis 30-årsfest och var jätteduktiga. Anna and the cat combo heter dom
Jag har tidigare anlitat Too much monkey business när jag varit med och anordnat fester. De är superbra och det blir fullt på dansgolvet.
Jag tror de håller till i Skärplinge, du får titta på deras hemsida www.tmmb.se
Kolla in studio29ab.com jättebra
Jag har tidigare anlitat Too much monkey business när jag varit med och anordnat fester. De är superbra och det blir fullt på dansgolvet.
Jag tror de håller till i Skärplinge, du får titta på deras hemsida www.tmmb.se