• Spinner

Årsta Slott

Någon som har erfarenhet av Årsta Slott?

Är tacksam för al info jag kan få :) överväger om det kanske kan vara värt att överstiga budget lite och ha festen där :) Det är lite dyrare än vi tänkt oss men verkar väldigt mysigt!

• Svar på tråden Årsta Slott
  • joppe81
    Spinner skrev 2013-09-25 14:08:38 följande:
    Någon som har erfarenhet av Årsta Slott?

Är tacksam för al info jag kan få :) överväger om det kanske kan vara värt att överstiga budget lite och ha festen där :) Det är lite dyrare än vi tänkt oss men verkar väldigt mysigt!
    Jag var där på bröllop nu i october och allt var kanon. Var bästman och fick all hjälp vad jag/vi behövde med glädje och jag upplevde det mycket prisvärt men det var ju inte jag som betalade.
    Jag och brudparet var mycket nöjda.
    Lycka till
  • Spinner

Tack så mycket för svaret! Det lät lovande :)

vi har varit där nu och pratat med restaurangchefen och han är verkligen jättetrevlig så nu väntar vi på en offert därifrån och hoppas att det inte överstiger vår budget alltför mycket. Det var ju jättemysigt där, och vilken matsal!!

• Javo

Fick ni något offert? Lite sugen på Årsta slott vi med :)

• Spinner

ja vi har fått en :)

Man har ju lite möjlighet att påverka priset själv iom att man får ha lite fria händer med menyn. Det var ungefär "vad vill ni äta?" och så satt vi där  och bollade. 1200 per person hamnde vår meny på.

• emmo0346

Jag var på ett bröllop där och hörde att det hade varit mycket problem med han som äger stället. 

Svar på tråden Årsta Slott