gravid trots neg. test?
Detta är inte direkt bröllopsrelaterat men kanske någon kan ge svar på min fråga, som rubriken anger har jag gott över tiden från BIM det vill säga 14 dagar, jag har gjort två tester ett i gårkväll och ett i morse båda visar negativt. Däremot upplever jag symptom som ömma bröst (vilket jag aldrig brukar ha) spänd i magen hela tiden typ en blandning mellan mensvärk och träningsvärk, så det känns som den ska komma vilket den inte gjort, allmänt trött och inte sugen på mat (dock inget illamående) så har det varit i en veckas tid nu, jag har gått tillräckligt över tiden för att de borde ge utslag när jag testar (om jag skulle vara gravid skulle det vara vecka 7 nu), vet även att vi hade samlag exakt den dagen som det beräknas att det borde skett en befruktning (om det nu gjort det)Har gått över tiden en gång innan men det känns annorlunda denna gången går inte riktigt att förklara, hur troligt är det att jag är gravid endå? eller vad kan det annars vara? någon som har några upplevelser eller känner någon som varit i en liknande situation?