• jennyber

Näbb kläningar och barnkostym

Hej

Skulle kolla om någon vet bra länkar där man kan köpa en barnkostym . Jag har kollat överallt  i min kommun men finns inte att få tag på . 

Gäller även näbb . skulle vilja ha lite lilla i den kläningen
  • Svar på tråden Näbb kläningar och barnkostym
  • Chicita
    halens har fina kläder till både pojkar och flickor.
    Kika under tjej- / killkläder och finkläder så hittar du nog en del.

Klänningarna kan du ju alltid "pimpa" med ett lila band eller kanske ha en bukett / korg i lila och lila skor, strumpor, hårband... 

• bröllop 13 14

Vi har köpt på Zara åt våra pojkar. Mycket stiliga! 

• Milli

När behöver du dom? EBAY har allt och billigt är de också, om du nu har tid att vänta.. Jag köpte iaf 2 stycken av dessa klänningarna till mina barn och de kosta 160kr styck inkl frakt. Finns säkert i lila också eller andra varianter men då vi har vit, rosa och silver som tema så kolla jag inte efter lila. Men kika där om du har tid =)

• jennyber

vilken fin kläningar . vårat bröllop är till sommaren så det finns tid kvar  . ska kolla där  . tack för hjälpen Skrattande

• Principisessan

jag köpte också på ebay. Superfina ivoryfärgade klänningar med gröna band i midjan som matchade övriga färgtemat. Det enda var väl att fodret under tyllen var lite genomskinlig, vilket det såklart inte är om man köper i en brudbutik. Men de hade vita strumpbyxor på sig så det var inget man tänkte på... och så var ju priset så larvigt lågt så det kändes helt ok. 

Svar på tråden Näbb kläningar och barnkostym