Näbb kläningar och barnkostym
HejSkulle kolla om någon vet bra länkar där man kan köpa en barnkostym . Jag har kollat överallt i min kommun men finns inte att få tag på .
Gäller även näbb . skulle vilja ha lite lilla i den kläningen
tack för tipset
Vi har köpt på Zara åt våra pojkar. Mycket stiliga!
När behöver du dom? EBAY har allt och billigt är de också, om du nu har tid att vänta.. Jag köpte iaf 2 stycken av dessa klänningarna till mina barn och de kosta 160kr styck inkl frakt. Finns säkert i lila också eller andra varianter men då vi har vit, rosa och silver som tema så kolla jag inte efter lila. Men kika där om du har tid =)
vilken fin kläningar . vårat bröllop är till sommaren så det finns tid kvar . ska kolla där . tack för hjälpen
Ska även kolla på zara . tack så hemskt mycket för hjälpen .
Kika också på engelska sidor, som tex next.co.uk och marksandspencer.com :) Där brukar jag shoppa till dottern!
jag köpte också på ebay. Superfina ivoryfärgade klänningar med gröna band i midjan som matchade övriga färgtemat. Det enda var väl att fodret under tyllen var lite genomskinlig, vilket det såklart inte är om man köper i en brudbutik. Men de hade vita strumpbyxor på sig så det var inget man tänkte på... och så var ju priset så larvigt lågt så det kändes helt ok.