• Joakim100

Billiga ringar

Hejsan..håller på att planera en stor förlovning till min flickvän..tyvärr har jag inte lyckats hitta ett jobb än efter studenten vilket gör att jag har lite ont om pengar..men har vänner som ställer upp med alla olika saker som jag tänker göra den dagen..men någon som vet någon sida där man kan hitta billiga ringar men ändå väldigt fina ? 
    nu snackar jag så klart inte om 200 krs billiga ringar då men ja, ni förstår vad jag menar, inga 1200krs ringar helst o så ialf hehe..men självklart ska hon ändå få välja något väldigt fint, även om jag ska behöva skramla fram pengarna till det ! 

En solist som älskar att sjunga, hör av er om ni behöver till bröllop eller liknande :)!
  • Svar på tråden Billiga ringar
  • izredam

Det är sent och sådär, så jag skyller på det, men vilken prisklass ville du ha dem i sa du? Ser två inte, betyder det ngåonstans där emellan?

• Nettan69

Har du kollat på msgguld? Vi köpte våra ringar där, gravyren ingår Tungan ute

Lycka till 

• Joakim100

Tack så mycket alla för era tips! låter super, ska kolla alla :)! 

En solist som älskar att sjunga, hör av er om ni behöver till bröllop eller liknande :)!
  • MerlonaZ

Mitt tips blir att kolla på www.guldhuset.se och framför allt kolla på ringar i titan eller stål, då materialen är billiga och hållbara (blir inte repiga lika lätt som exempelvis guld, om jag förstått det rätt). Fanns massa fina, både släta och med stenar :)

Svar på tråden Billiga ringar