Hjälp är ni snälla!
Jag är på jakt efter finkläder till min styvson, 3 år till mitt och pappans bröllop.
Tips mottages! TACK!
Jag är på jakt efter finkläder till min styvson, 3 år till mitt och pappans bröllop.
Tips mottages! TACK!
Det är ite svårt att veta vad du menar när du skriver "finkläder". Är det kostym? Något annat?
Jag var inne på Lindex idag och där fanns svarta kostymbyxor, svart väst och skjortor i stl 92-122. Eventuellt fanns även kavaj. Annars finns en del här: lekmer.se/barnklader/dopklader-o-hogtidsklader/
Våra söner (som var var 5,5 månader samt 3 år när jag gifte mig med deras pappa) hade både på sig beiga chinos och vita övderdelar (tröja/skjorta) vid vårt bröllop. Deras kläder köpte jag på Lindex och H&M.
De vanliga butikerna hm Lindex och kappa har finkläder till barn, vill man ha något extra fint tycker jag att Zahra har riktigt fina fastkläder till små :) Man kan ju alltid beställa på nätet men är man som mig och vill känna och klämma rekommenderar jag zara :)
Haléns har rätt fina kostymer om du vill ha något sånt (även till små barn)
www.festmannen.se har jättefina kostymer, smokingar, frackar till pojkar. Superbra priser oxå!!
Vi funderar på att beställa från www.cellbes.se till vår son, de har ett så sött set med väst och kravatt som vi hoppas kommer matcha min sambo fint :)
Varför inte färgmatcha kravatterna på far och son? Dessa kan gå i samma ton som brudbuketten. Jättesnygg, ser genomtänkt ut!
Har hittat dessa:
Till sonen: www.diadema.se/till-naebbar-c-37.html
Till pappan: www.diadema.se/till-brudgum-kravatt-naesduk-c-39_40.html
Jag ska köpa frackar till mina söner och till sambons son, de har jag hittat på en butik med festkläder i uppsala och de kostar 699kr.
Går att både köpa och hyra hos PJs Fest&Fix vet jag.
www.pjsfestofix.se