Eriksberg Catering?
Halloj!
Är det någon som har erfarenhet av Eriksberg Catering och festvåning? Tacksam för alla svar.
Halloj!
Är det någon som har erfarenhet av Eriksberg Catering och festvåning? Tacksam för alla svar.
Inte mer än att vi varit i kontakt med dem och nu väntar på menyförslag/offert. De lät trevliga och proffisionella på telefon och lokalerna är ju osm du kanske vet iaf trevliga på utsidan. Insidan vet jag inget om. Engelbrektskyrkan rekomenderade dem när jag ringde och prel. bokade kyrkan, vilket ju borde innebära att de är bra.
Får man fråga när och i vilken kyrka skall ni gifta er?
Hej!
Vi har bokat eriksberg som festlokal och kommer då få maten därifrån. Har hört jättemycket gott om dem. Har haft mycket kontakt med dem och de är oerhört proffsiga och trevliga. Väldigt tillmötesgående. Har också hört att maten ska vara supergod. Dessutom bra priser (jfr med många andra ställen i stan)
Vi gifter oss i Karlbergsslottskapell.
Jag har tidigare ätit mat som de levererat och den har varit super. Jag har ingen aning om priserna dock.
Men det låter lovande.
Hej!
Har bara gott att säga om Eriksbergs festvåning. Har varit där på 60-års firande (tre-rätters middag) för inte så länge sedan. Personalen var hur trevliga och proffsiga som helst. Maten som då serverades var supergod och man fick rikliga portioner!
Lycka till!